#51 Skrevet Februar 19, 2006 OT, men hvis jeg setter Merce felger på en Audi, så er jeg slem gutt som burde tvinges til å velge Audi replica felger isteden som alle andre? Siste OT fra meg. Nei, da ville jeg også tatt Merce felger Runar. Problemet er å finne noen felger, som både er tidsriktige eller passer bilen perfekkt, uten at du skal ha noe som alle andre har. Er ikke veldig stolt av å ha originale S-line (rs4) felger på A4'en min. BBS RC er faktisk en kanon kul felg på disse gammle bilene. Rå kvalitet også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 21, 2006 Forsøk på A8-felg. Blei vel litt i overkant stor. Kanskje 20 tom. Måtte bare senke også. Blei litt sugen på sånn felg selv på min S4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 21, 2006 Forsøk på A8-felg. Blei vel litt i overkant stor. Kanskje 20 tom. Måtte bare senke også. Blei litt sugen på sånn felg selv på min S4. 20 tom du liksom, felgen har jo lik diameter som skjermen jo, er vel 21 eller 22 dette da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 23, 2006 20 tom du liksom, felgen har jo lik diameter som skjermen jo, er vel 21 eller 22 dette da Bagateller, bagateller Måtte bare modde en med BBS LM også. Skal vi tippe på 19-20 tom denne gangen Runar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 23, 2006 Bagateller, bagateller Måtte bare modde en med BBS LM også. Skal vi tippe på 19-20 tom denne gangen Runar... Greit, jeg biter i meg alt jeg har sagt stygt om moderne felger til gammle biler. Sånn bil kunne jeg også kjørt rundt med uten å skjemmes. KONGE!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 23, 2006 Javisst! Fikk ikke noe mindre lyst på S6 Avant med deilige pensko nå. Hørte jeg noen som vil bytte med Passaten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 23, 2006 Bagateller, bagateller Måtte bare modde en med BBS LM også. Skal vi tippe på 19-20 tom denne gangen Runar... Jepp det ser ut som 19 eller 20 tom ja, bra jobba og ser bra ut! Skjønner egentlig ikke hvorfor noen løper og kjøper 20 tommerne til Petter SJ, 28k for de felga med dekk er jo billig! Og ikke så dyrt når man tenker på hva forsikring, trimming eller noen andre hjul med bra kvalitet koster... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 24, 2006 Jepp det ser ut som 19 eller 20 tom ja, bra jobba og ser bra ut! Skjønner egentlig ikke hvorfor noen løper og kjøper 20 tommerne til Petter SJ, 28k for de felga med dekk er jo billig! Og ikke så dyrt når man tenker på hva forsikring, trimming eller noen andre hjul med bra kvalitet koster... Tenker på felgene til petter hver dag, problemet er bare at det er 20 laken for mye for familieøkonomien min. Råeste felgen som er laget etter min smak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 6, 2006 Hva med de nye rs4 felgene? noen som kan sette de på?, synes de er fet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 6, 2006 BBS CK II 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mars 6, 2006 nye rs4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mars 6, 2006 takker, ble kult og plaint i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...