#1 Skrevet Februar 15, 2006 Nå foreslår jeg at vi setter en strek over gidder ikke/vil ikke tråden, og setter i gang en ny tråd med motto: her gidder vi! For saken er den nemlig at jeg har drøfta med Morten Korneliussen om muligheten for bedriftsbesøk hos VW el Audi, til det svarte at han skulle høre med sine overordnede. Men for at det skal være mulig å få noe konkret i gang her så må vi vite om det er faktisk noen som har interesse av å være med på en slik temakveld. Eventuelt har noen her andre forslag? og ikke bare sleng frem "gocart" og ferdig med det. Ta deg 5 min og let frem hvor vi kan kjøre gocart hva priser er gjeldende, får vi rabatter, når har plassen åpent? osv osv ting som kan være praktiske å vite for å få gjennomført en opplevelse for det er det vi prøver å få i gang her; noen positive opplevelser. Jeg stiller meg mer enn gjerne til disposisjon hvis noen trenger hjelp til å få gjennomført noe. OK gutter (og jenter?) her er mulighetene mange og store, hvis vi instiller oss på at ingen ide er for stor og ingen for liten så skal vi nok dradd opp aktiviteten her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2006 Det er med skuffelse og forundring jeg registrerer at så mange tar seg tid til å klage over innholdet i klubben, men ikke en eneste tar seg tid til å si om dem er interrisert i å være med og lage et innhold eller være med. Det er nå over 50 personer som har lest denne tråden, noen må vel ha en mening? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2006 Er vel ikke bare Siddiser som har lest denne tråden heller da, men ja, vi sliter med akkurat det samme i Haugesund lokallag. Er veldig synd at det skal være slik, men uten "ildsjeler" så blir det til at det er lite aktivitet i lokallagene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2006 Men man må vel ikke være en ildsjel for å gjøre en liten innsats for noe så enkelt som å glede andre/arrangere en aktivitet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2006 Få med deg min bruk av disse: " " Men en person som vil gjøre dette er somregel mer aktiv i klubbens lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2006 Saken er heller den hvor mange som er intrissert i å reise å se på dønn originale golf'er og passat'er i en nybil butikk. Skulle vel heller vært noe mer heftig- men da om en gjeng på 20-30 skal få prøve kjørt noe slikt kommer vel neppe på tale. Det å arrangere go-kart og paintball er vel bare ta en tlf til et slikt å høre på pris og åpningstider. Det med paintball er vel begrenset hvor mange som er intressert i å løpe og skyte på hverandre. Og skulle ha dette som erstatning for søndagstreffet blir vel feil det også (har vel fast i 4 år nå) men må heller komme som tillegg til disse møtene. (har snakket med flere om dette) Og ja, det kan til tider være kaldt og ikke som mye som skjer på disse treffene i vinter halvåret. Men så tror jeg aldri meninga med disse treffa å være slike "rånetreff". Jeg tror mange forventer å skulle komme til et slags Gatebiltreff på 4 timer en søndags kveld, med damer pupper, wet-tshirt og bilvask og Fete biler med burn out. Føler vel heller ikke poenget med to slike tråder og flytter denne inn i den andre. Det jeg skriver er ikke nødvendigvis min personlige mening, men noe jeg tror flere oppfatter det slik etter å ha snakket med flere medlemmer i klubben. Det er frivillig å komme på treffene og det bllir hva det du gjør det til. Men du skal ha "crew" for tiltak iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2006 jeg skal ha hva? du misforstår jo poenget mitt helt.. poenget er det at folk etterlyser aktivitet jeg kommer med et konkret forslag, ikke nødvendigvis et bra et - men alikevel. Som jeg og skreiv så kom med andre forslag - det med gocart og paintball var bare et eksempel. Og nei, dette er ikke under noen omstendigheter ment som en erstatning for søndagstreffene. Men ment som en ekstra ting - rett og slett ha det morro i sammen. Det jeg konkluderer med sålangt er at folk er villige til å klage og sutre - men ikke gjøre noe med det. Ingen kan iallefall si at jeg ikke prøvde. aight? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2006 Nå foreslår jeg at vi setter en strek over gidder ikke/vil ikke tråden, og setter i gang en ny tråd med motto: her gidder vi! For saken er den nemlig at jeg har drøfta med Morten Korneliussen om muligheten for bedriftsbesøk hos VW el Audi, til det svarte at han skulle høre med sine overordnede. Men for at det skal være mulig å få noe konkret i gang her så må vi vite om det er faktisk noen som har interesse av å være med på en slik temakveld. Eventuelt har noen her andre forslag? og ikke bare sleng frem "gocart" og ferdig med det. Ta deg 5 min og let frem hvor vi kan kjøre gocart hva priser er gjeldende, får vi rabatter, når har plassen åpent? osv osv ting som kan være praktiske å vite for å få gjennomført en opplevelse for det er det vi prøver å få i gang her; noen positive opplevelser. Jeg stiller meg mer enn gjerne til disposisjon hvis noen trenger hjelp til å få gjennomført noe. OK gutter (og jenter?) her er mulighetene mange og store, hvis vi instiller oss på at ingen ide er for stor og ingen for liten så skal vi nok dradd opp aktiviteten her. Syns ditt forslags hørtes fint ud:) stiller jeg å kan godt hjelpe til med å få gang på noe annert_ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2006 "cred" "credit" "klapp å klem".. sånn så eg ser det så e d faktisk sånn at "me" her har nok å a oss t sånn t vanligt.. det som blir planlagt, blir planlagt på søndagstreffå.. så sånn e d.. forumet har vel aldri vert "vår" sterkaste sia.. elle hur?? så noge merr diskusjon ang dette e vel ikkje vits.. me ser koss det går.. stå på...(yeah right) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 20, 2006 Syns ditt forslags hørtes fint ud:) stiller jeg å kan godt hjelpe til med å få gang på noe annert_ ikkje for å ver stygge med deg kim.. men ord hjelpe lide... det har me vel erfart?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 20, 2006 alltid kjekt med en motiverende leder som gir en pågangsmot til å fortsette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 20, 2006 heh... stemme... alltid liga motiverane for en lokallagsleder å ikkje få respons fra medlemmene når an prøve å få gang.. når det e sagt så må eg tilføya at eg har satt ting litt på spissen og "føkkt opp" litt med å ver endel negative... men sånn e d bare. koffer ska eg stå på når dorr e 3 stk som jer utrykk for at de vil noge her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 20, 2006 ikkje for å ver stygge med deg kim.. men ord hjelpe lide... det har me vel erfart?? så me he det jah. du vikre så en goe leder du jaffal: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 20, 2006 håbe du har en god og solid bakgrunn for den uttalelsen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 20, 2006 Ikke la dette bli noe dritt slenging om hverandre. For si det sånn prøve jeg å få til noe for et og to siden. Arrangerte glattkjøringskurs som jeg heldigvis slapp å brenne meg økonomisk på (hadde det ikke hvet for moder'klubben spyttet inn penger) Da var det jo 20-25 som skulle være med og til en pris av hele utfattelige enorm sum på 200,- spenn. Endte opp med 11stk + 2 ikke medlemmer!!!! Da mange syntes det var for dyrt til å bli mer sikker sjåfør vinters tid. Men det er jo som morten poengtere her, 3-4 stykker som gidder å svare. Betyr det da at de alle andre bare sitter å sutrer over at det ikke skjer noe? Eller er det stavanger lokallags sterke side som viser deg: Det store tause flertallet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 21, 2006 En mulighet er jo spill kveld med litt godt å drikke til? Jeg har ikke plass til å huse så mange, men jeg kan ta med x box med Forza motosport med Nürburgring og noen Audier. Har også Ralli Sport Challenge 2, gammelt spill, men veldig underholdende med Sport Quattro S1 og 4 player. Så hvis noen vil stille med en plass og være og kanskje prosjektor kan det jo bli en artig kveld. Noen kan jo ta med PS2 også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 21, 2006 hmm.. kanskje vi skulle ha delt stavanger lokallag opp i 2 seksjoner? en seksjon for dem som liker å sutre og klage på alt og alle og som ikke gidder selv om et mulig opplegg blir lagt på sølvfat rett foran nesa på dem og en annen seksjon for dem som vil ha det gøy og være aktive? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 21, 2006 En mulighet er jo spill kveld med litt godt å drikke til? Jeg har ikke plass til å huse så mange, men jeg kan ta med x box med Forza motosport med Nürburgring og noen Audier. Har også Ralli Sport Challenge 2, gammelt spill, men veldig underholdende med Sport Quattro S1 og 4 player. Så hvis noen vil stille med en plass og være og kanskje prosjektor kan det jo bli en artig kveld. Noen kan jo ta med PS2 også. alt er mulig for dem som er villig til å ofre 10 min av sin tid til forberedelser har forresten veldig liten tv og nesten like liten leilighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 22, 2006 hmm.. kanskje vi skulle ha delt stavanger lokallag opp i 2 seksjoner? en seksjon for dem som liker å sutre og klage på alt og alle og som ikke gidder selv om et mulig opplegg blir lagt på sølvfat rett foran nesa på demog en annen seksjon for dem som vil ha det gøy og være aktive? Hmmm 2 seksjoner høres bra ut. En for dem på forumet og en for de som stiller opp på lokallagstreff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 22, 2006 Hmmm 2 seksjoner høres bra ut. En for dem på forumet og en for de som stiller opp på lokallagstreff... Ka seksjon havne eg i då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 22, 2006 Ka seksjon havne eg i då? Tror du må spør Espen, det e han så har delt inn i 2 seksjonar : "en seksjon for dem som liker å sutre og klage på alt og alle og som ikke gidder selv om et mulig opplegg blir lagt på sølvfat rett foran nesa på dem og en annen seksjon for dem som vil ha det gøy og være aktive? :P" Men du har et poeng. Der er nok bruk for seksjon 3. De som sjelden er på forumet og sjelden på lokallagstreff. (I denne seksjonen føler jeg meg hjemme) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 26, 2006 Når det gjelder spillkveld har vi flere storskjermer og prosjektor på hifiklubben. Skal nok gå an å ordne noe der. Skal sjekke med sjefen om muligheter for noe slikt. Ps: Nei, jeg var ikke død allikevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 26, 2006 allright!!!! det finnes folk som har lyst til å finne på noe gøy! count me in! trenger du hjelp til noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 26, 2006 Får sjekke med sjefen om vi får lov først, men kan ikke tro det skulle være noe problem så lenge vi rydder etter oss. Jeg stiller med PS2, GT4 og ratt, Hifiklubben forsyner oss med lokale, projektor og anlegg, så får dere sørge for godt humør, chips, cola og alt det andre som hører med en velykket spillekveld. Det er en 42" Plasma og en 40" LCD med ok anlegg på også, så det er i alle fall 3 'stasjoner' for spilling, i tilfelle vi skulle bli mange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...