#1 Skrevet Februar 15, 2006 Da er det på tide å annskaffe seg klubbvideo`n for 2005!! Etter som vi desverre ikke kan få opp en eske med disse må vi sette opp en fellesbestilling på dem som ønsker DVD`n Dette er noen som jeg synes at ett vært medlem av lokallaget burde ha! Jeg lager her en liste over dem som ønsker DVD`n for 2005. Så er du interessert i denne svarer du at du vil ha den i denne tråden her, så setter jeg navnet ditt på listen over dem som skal ha. Kommer da etter vært med hvordan vi skal ordne dette med betaling. Navneliste: (Bindende påmelding) 1. Erik Røsegg 2. Hans Strømseng 3. Ketil Falstad 4. Sven Erling Vea 5. Rolf Inge Sletvold 6. Bård Even Skogaker 7. Roy Hermod Sæternes 8. Marion Strøm 9. Christian Kopperud (Oppdateres fortløpende) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2006 Jeg skal ha! Før meg opp.. Er vel jeg som må kjøre gjennom bestillinga uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2006 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2006 i'm in, ingenting er bedre enn breilegging på film ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2006 Æ å vil ha film ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2006 Æ Å.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2006 Eg e med på dein! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2006 Kainn æ å få? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 19, 2006 Sett meg opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2006 Blir det noe bestilling snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2006 Blir det noe bestilling snart? word. gira på breisladdings film ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2006 Skjer det noe her? Eller skal vi bare bestille selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 16, 2006 Vent til vi har vært på neste treff,tenkte jeg skulle ta den siste bestillinga der,i tilfellet noen fler vil ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 16, 2006 Den er grei, smart tenkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 17, 2006 Hans har som regel full kontroll:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2006 Da er det på tide å annskaffe seg klubbvideo`n for 2005!! Navneliste: (Bindende påmelding) 1. Erik Røsegg 2. Hans Strømseng 3. Ketil Falstad 4. Sven Erling Vea 5. Rolf Inge Sletvold 6. Bård Even Skogaker 7. Roy Hermod Sæternes 8. Marion Strøm 9. Christian Kopperud Stopper lista på 9,eller? Dere får frem til i morgen,da stopper jeg tråden,og bestiller det antall filmer vi skal ha,pluss et par så vi har liggende om det kommer flere og skal ha.. mvh Hans Strømseng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 6, 2006 Da kan de som står på lista sette over penger til kontoen vår,så jeg får betalt regninga når filmene kommer. Noe som skulle bli rett over helga. Kontonummeret er : 4202 03 18664 Filmen koster 252kr.. Merk betalinga med navnet ditt,så jeg finner ut hvem som har betalt hva Filmene kan hentes hos meg,på jobb eller hjemme,eller jeg kan sende dem til de som ikke har mulighet til å hente den på Steinkjer. Kan jo også deles ut på neste lokallagstreff,når det blir er usikkert da.. mvh Hans Strømseng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 6, 2006 Da kan de som står på lista sette over penger til kontoen vår,så jeg får betalt regninga når filmene kommer. Noe som skulle bli rett over helga. Kontonummeret er : 4202 03 18664 Merk betalinga med navnet ditt,så jeg finner ut hvem som har betalt hva Filmene kan hentes hos meg,på jobb eller hjemme,eller jeg kan sende dem til de som ikke har mulighet til å hente den på Steinkjer. Kan jo også deles ut på neste lokallagstreff,når det blir er usikkert da.. mvh Hans Strømseng Hallo. Hvor mye koster denne filmen da?kan si at æ har itj fått med meg noen pris? Rolf Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 6, 2006 du kan no bare sette inn 3000kr så slipper no vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 11, 2006 Da er filmen ankommet,og ligger her og koser seg.. Nå har ikke jeg vært inne og kontrollert hvem som har betalt,men kan legge ut en liste her i kveld hvor jeg kan krysse av på bestillingslista,for dem som har betalt.. mvh Hans.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 18, 2006 Har alle huska å henta filmene sine nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 18, 2006 Ikke jeg gitt, har ikke hatt tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 18, 2006 Har alle huska å henta filmene sine nå da? Næi har itj d, men ves d haste me å hente den film så må æ vel prøv å få t d den her veka, litt travelt for tia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 18, 2006 Æ har verken hatt tia t å betal eller henta filmen enda. Hatt d travelt 7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 18, 2006 Det at dere ikke har henta er jo greit nok,de DVD'ene tar liksom ikke opp så mye plass her Men,hadde gjerne sett at alle som satte seg på lista,betaler så fort som overhodet mulig,har ei regning liggende her som skal betales.. Enda noen dager på dere,men kjappkjapp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...