Audi 80, kommer ikke over 2500rpm

Anbefalte innlegg

En kompiss fikk en audi 80 av sin kjære bestefar. Problemet med denne er at samme hvordan man kjører så kommer man ikke opp i turtall, 2500rpm ca. hvis du er heldig.

Kan jo kjøre med gassen inne konstant. når man girer og tar inn clutch. Altså samme hva man gjør så går den ikke over.

 

Er dette rett å slett pga den er blitt daukjørt, eller er noe helt klart feil.

Tenkte på plugger og kanskje fordelerlokk jeg da.

 

Tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker ikke, skal finne ut av det. Er 87mod 2,0 mener jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve å bytte fordelerlokk og rotor. Plugger kan jo være greit dersom ikke det er gjort på en stund. Ellers kan det være tett eksos ett eller annet sted? Luftfilter som er tett eller gammelt vil ikke la bilen få nok luft, bensinfilter som er gammelt så den ikke får bensin nok? Mange muligheter, gi litt symtomer. Sperrer den, eller gidder den liksom ikke mere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal komme med syptomer når jeg har prøvd den selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt mulig det er eksosen som er tett.. men kan også være det han har fått for høy motstand i pluggkablene? det ble jeg utsatt for.. utenom det så er det jo som sagt lengre oppe lurt å sjekke om fordelerlokket og rotoren er intakt og gjerne skifte plugger.. dette er jo lett og billig å få tak i.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.