#1 Skrevet Februar 15, 2006 har bare 2 bar bensintrykk etter jeg byttet bensin pumpe.... skal ha 4 bar, hva har skjedd...nå er jeg møkk lei VR6.......................... : bh : : bh : tror jammen meg jeg har kjøpt feil pumpe... kjøpte lik den jeg hadde før den som sitter i tanken nå.. den måtte byttes pga var dårlig, vet ikke hvor mye trykk jeg hadde da, men bilen gikk bra på tomgang osv da,, det gjør den ikke nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2006 jeg har en pumpe til passat vr6 liggende!! er brukt da men skal funke fint... 200kr?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2006 er det komplett tankenhet? hvor langt har den gått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2006 jada er med "hus" hvor langt vet jeg ikke... vet bare med sikkerhet den ikke passer golfen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2006 tar kontakt hvis det blir aktuelt.. har satt i gamle pumpea igjen nå, ta og sjekke lambda sonde og maf sensor først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2006 bensinfilter er vel også byttet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2006 ja, bytta dette i sommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...