#1 Skrevet Februar 15, 2006 Har tenkt å gi bilen min et lite ansiktsløft ved å spandere nye baklykter på den. Jeg har funnet en type fra Hella som jeg synes er veldig tøffe med LED-lys og lurer derfor på om jeg burde velge sort variant eller den klare? Hva er deres mening? Og er det noen andre lykter som hadde passet bedre? Takker for alle forslag. Her er bilen. Her er lyktene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2006 Hvis du ikke skal lakkere nedre del og listene på bakfangeren ville jeg valgt de svarte. Hvis du lakkerer det som er svart på fangere og dørlistene i bilens farge hadde jeg gått for de klare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2006 Jeg har sans for disse 2! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2006 Jeg har sans for disse 2! Synes disse 2 var tøffe oxo!!! De orginale sotete baklyktene synes jeg oxo ser bra ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2006 Er du helt sikker på at de to første lyktene har LED? Synes jeg ser pærer i alle lampene der jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2006 Er du helt sikker på at de to første lyktene har LED? Synes jeg ser pærer i alle lampene der jeg. I de to øverste er det vanlige pærer. LED passer ikke til alle biler Så få de photoshopa på før du bestemmer deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2006 Med den blåfargen på bilen så er det jo ett "must" med Color Magic(?) lyktene fra hella med blå stripe oppe og nede og hvitt i midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=46576 desse da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2006 Takker for alle innspill! Har photoshoppa litt og her er resultatet. Tenker jeg går for disse som koster rundt 1700 kroner på Norsk Bildelsenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 18, 2006 Blir tøft med de lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 18, 2006 Dama har hella magic color sine røde og klare på sin blå 4... De kledde bilen kjempebra synes jeg... Hadde helt hvite/klare før, men de ble "kjedelige"... Go for it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 18, 2006 Jeg har sans for disse 2! hvor får man tak i disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...