#1 Skrevet Februar 16, 2006 Noen som har prøvd den bilpleien ved andskytten på jaren der? Vurderer å ta sånn behandling så du ikke trenger polere bilen på noen år eller hva det var... royalshine heter vel den behandlingen... Hvis andre har prøvd behandlingen andre steder så si gjerne ifra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2006 kjør bilen ned på bilpleiesenteret i Hønefoss du skal jeg ta den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2006 kjør bilen ned på bilpleiesenteret i Hønefoss du skal jeg ta den;) Ja, åssen behandling er det da? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2006 Morten K du tenker på? Kim og Nygård har hatt sine der. Og Gran Auto bruker de. folk er kjempefornøyd med de ialld fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2006 Morten K du tenker på? Kim og Nygård har hatt sine der. Og Gran Auto bruker de. folk er kjempefornøyd med de ialld fall. Tenkte på han fra Hønefoss som svarte... men er jo veldig kort vei ned til han Morten fyren da Ligger rundt 2-2500 eller? Når jeg tenker meg om så sa du det når vi var på seidelen, men var gått i glemmeboken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2006 Jeg er kjempe fornøyd med jobben de gjorde på polon jeg ga 1500,- for full lakk behandling på min bil kontakt info: Hadeland Bilpleie v/Morten Karlsen Tlf:909 85 907 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2006 Jeg er kjempe fornøyd med jobben de gjorde på polon jeg ga 1500,- for full lakk behandling på min bil kontakt info: Hadeland Bilpleie v/Morten Karlsen Tlf:909 85 907 Høres lovende ut.. tror nok jeg får ta en tlf til han... takker for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...