#1 Skrevet Februar 16, 2006 Hei eg har en audi coupe med b3 front som eg skal bygge om til b4 front eg har fått tak i panser,låseplate og lykter er det nokke meir eg trenger da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2006 Da trenger du også B4 skjerme og B4 front fanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2006 Da trenger du også B4 skjerme og B4 front fanger Trenger vel ikke andre skjermer på coupe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2006 sjermer veit eg at eg ikkje trenger...eg har "rs2" frontfanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2006 Trenger vel ikke andre skjermer på coupe? AHA !! stemmer.. glemte helt bort at det var coupè.. tenkte litt for mye sedan her.. sorry.. da trenger du vel ikke no mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...