#1 Skrevet Februar 16, 2006 Noen som har demontert støtfangeren foran på Touran? Og som kanskje kan komme med tips og triks for hvordan dette gjøres? Jeg må av med min. Selve fangeren er vel kanskje bare skrudd fast? Hva med lyktespylere, og sensorer for airbag? Er det noe jeg må passe på å ikke gjøre feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2006 fangeren er festet under grillen og i bakkant(hjulbue) og nede i luftgitterene.. spylerene sitter fast i fangeren.. ingen sensorer å bekymre seg for.. det er et stikk for ledningene på innsiden av venstre vange.. sitter med torx 25, torx 30, klips(bakkant) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2006 Glimrende! Da får jeg hive meg igang. Skal bytte Xenon-pærene mine, og da må jeg av med fangeren for å få løsnet lyktene har det blitt meg fortalt. Møller skal jo ha sinnsyke 5600 kroner (hvorav pærene koster 2478) for å skifte xenonlyspærene. Jeg har kjøpt Osrampærer fra USA som inklusive frakt og moms og avgift til tollvesenet kom på tilsammen 579 kroner for to stk. Så jeg har LITT igjen for å bruke tid til å skifte disse selv..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...