Anbefalte innlegg

Har linselykter til C4'en min på vei i posten, så tenkte jeg skulle kikke rundt etter litt sprekere pærer. Er uaktuelt med Xenon-kit, så lurer derfor på om noen har noen gode pærer med Xenon-look å anbefale. Noen som feks. har testet noen av pærene fra Mobilsentrum?

 

Siden det er snakk om linselykter er det H1 og H7-pærer jeg trenger.

 

Bilder av biler med aktuelle pærer hadde vært supert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så slettes ikke dumt ut. Finnes det forhandler(e) av Höen i norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

Har linselykter til C4'en min på vei i posten, så tenkte jeg skulle kikke rundt etter litt sprekere pærer. Er uaktuelt med Xenon-kit, så lurer derfor på om noen har noen gode pærer med Xenon-look å anbefale. Noen som feks. har testet noen av pærene fra Mobilsentrum?

 

Siden det er snakk om linselykter er det H1 og H7-pærer jeg trenger.

 

Bilder av biler med aktuelle pærer hadde vært supert :)

 

 

Har disse pærene som er på linken nedenfor. Er veldi fornøyd med de og de er xenon look! Anbefaler de:):) Så var de billinge også..

 

http://autoshineshop.no/catalog/index.php?cPath=1082_1387&osCsid=b79638b28efd12ac2a7a32cd7d7700f8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde jeg ikke valgt, er jo 130/110w, org. er 55watt.

Er en viss fare for at lampe, ledningsnett kan smelte..

 

Sendte en mail til karen. Pærene leveres i 55w også. Derfor jeg lurte om noen hadde testet dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder xenon look pærene fra mobilsentrum så ville jeg har styrt unna disse!! Kjøpte et sett i h7 for ei stund sia og de slokna nesten med en gang: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder xenon look pærene fra mobilsentrum så ville jeg har styrt unna disse!! Kjøpte et sett i h7 for ei stund sia og de slokna nesten med en gang: bråk :

 

Ikke så sjokkert over det, gitt. Regna nesten med at det var noe møkk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er MTEC xenonkit jeg har også... ikke noe å utsette på dem...

Men har aldri testet xenon look pærene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestillt Eurodezign pærer (xenon look). Har hørt at disse skal være helt ok.

Står at disse gir fargen fra 8500 kelvin, så kan hende disse passer fint til de som har xenon.

Prisen var også helt grei 165,- pr. sett med h4 og h7.

Kan bestilles fra denne sia:

 

http://www.nordlysimport.com/

 

Jeg kan poste bilde så fort jeg har satt de på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står at disse gir fargen fra 8500 kelvin, så kan hende disse passer fint til de som har xenon.

8500 hørtes litt i høyeste laget ut, har 6500k (eller var det 6000? :P) selv og synes det blir litt for blått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestillt Eurodezign pærer (xenon look). Har hørt at disse skal være helt ok.

Står at disse gir fargen fra 8500 kelvin, så kan hende disse passer fint til de som har xenon.

Prisen var også helt grei 165,- pr. sett med h4 og h7.

Kan bestilles fra denne sia:

 

http://www.nordlysimport.com/

 

Jeg kan poste bilde så fort jeg har satt de på.

 

 

Når jeg hadde a3'n kjøpte jeg en del av disse eurodezign pærene til sprederne, og de lyste hvitt og fint sammen med xenon lysene men så tok først en kvelden etter ca 1 måned og da røyk den andre ikke så lenge etter... begynte å bli dyrt i lengden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8500 hørtes litt i høyeste laget ut, har 6500k (eller var det 6000? :P) selv og synes det blir litt for blått.

Jeg kjører rundt med 8500 kelvin pærer, og er ikke fornøyd.

Lyser grønt. Våt asfalt sluker lyset så å si helt.

Har hatt 6500 kelvin og var veldig fornøyd med de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har et forslag til 6500K pærer? Har funnet 8500, 4750 og 4000. Mange oppgir ikke Kelvin i det hele tatt.

Ser jeg har skrevet feil i det første innlegget mitt - er H1 og H3 pærer jeg er ute etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.