#1 Skrevet Februar 16, 2006 har i det siste begynt og lurt litt på hva slags type felger jeg egentlig har.. på senterlokket står det ACS - High technology wheels.. finner ingenting da jeg søker opp dette på nett.. de er 7x15.. og de tåler himla mye! noen som kansje har vært borti dissa før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2006 over 80 som har lest.. men ingen som har peil? var da som faen det da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2006 hehe........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2006 Hmmm.... Nei de har vi i-i-ikke sett: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2006 Jeg søkte litt men det eneste jeg fant som var likt ACS var på diverse BMWer, og da har de skrevet det som en forkortelse for "AC Schnitzer", og det er det jo ikke. Jeg syns de var kule da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2006 trur detta er noe billig greier.. men skal si dem tåler en trøkk herpa navet i bakstillinga tidligere i vinter.. bøyde den helt.. felgen overlevde møtet med asfaltkanten den men desverre ikke navet! men skulle så absolutt likt og vist hva slags felger det egentlig er.. hvem er fabrikat og hva slags modell etc det er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2006 her er hvordan navet blei forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 19, 2006 Ser egebtlig ut som de er like som disse (bortsett fra senterdekselet): http://www.zatzy.com/classifieds/showproduct.php?product=9328&sort=1&cat=5&page=9 Felgene på linken heter MB Italia (ifølge selgeren hvertfall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2006 kan vel konkludere med at de jeg har er plagiat av mb italia med andre ord! mangler bare VW senterdeksel jeg nå! hehe.. men tøft, da veit jeg sånn "ca" hva det er og da Thanks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 20, 2006 MB Italia Drago.. etter litt research! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...