#1 Skrevet Februar 16, 2006 Kalender for 2006. jeg har ikke fått den. Kan du hjelpe meg Erik?? Rolf Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2006 Er det noen som har fått kalenderen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2006 jeg har fått kalenderen. skal undersøke om dere får den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2006 jeg har fått kalenderen. skal undersøke om dere får den. Hallo. Fant du ut noe om kalenderen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2006 Har fått den jeg, begynner å bli ei stund sia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2006 Har fått den jeg, begynner å bli ei stund sia Jeg vil også ha kalender før året passerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2006 Ja, så var det med kalenderen dah?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2006 Veit itj om det vart sakt no om det på sits treffe ang kalender æ? Men æ vil ha 1 kalender 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2006 2005-kalenderen ble sendt ut rett før jul til alle medlemmer. De som har meldt seg inn etter dette får den ikke automatisk tilsendt. Kan plukkes opp på Våler i hvert fall. Lokallagsleder kan sikkert også levere, mener det ble sendt ut noen eksemplarer til alle lokallagene. Til dere medlemmer som mener de har rett på denne for 2005, bes lese trådene under Treffpunkt/Kalender om rettigheter for å mottat denne. Hvis dere fortsatt mener vi har gjort feil, bør dere lese tråden om Styrets kommunikasjon med medlemmene når det gjelder postgang. Hilsen søk og du får svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2006 søk og du får svar! Har jo søkt, å spord lokal lederen om å få, han skull undersøk saken. For æ har fått me mæ at lokal lagene har fått noen exstra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 5, 2006 send på Erik en sms da? om han ikke er på msn eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 5, 2006 send på Erik en sms da? om han ikke er på msn eller noe ja æ kan jo prøv d dah. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...