#1 Skrevet April 16, 2004 Ingen flere som skal ha? Kommer til å bestille ganske snart nå... Gi meg et pip, om du vil henge deg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2004 Tja, jeg er litt interessert. Har du funnet ut noe om hvordan det er å montere de? Totalkostnaden? Det blir vel €30 pr stk + frakt + mva. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Tja, jeg er litt interessert. Har du funnet ut noe om hvordan det er å montere de? Totalkostnaden? Det blir vel €30 pr stk + frakt + mva. BB Null problem og montere Bjørn Har skriv litt om det her Er det andre spørmål er det bare å spørre i vei. Hilsen Tacho ring eksperten:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2004 Bjørn: Av erfaring og praktiske årsaker, kommer jeg kun til å ta meg av en bestilling her lokalt. Var mest ute etter noen å dele portoen med Men det er nok helt sikkert inne noe problem for deg å finne flere i nærheten av deg, som vil henge seg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2004 ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...