#1 Skrevet Februar 16, 2006 Har valget mellom: RS4 felger og Azev A Blir 17" og 8" brei eller noe Hva synes dere, har et bilde av bilen med azev felgen men ingen med rs4. Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2006 Azev A først og RS4 til slutt om jeg ikke tar feil ! Hadde jeg vært deg ville jeg satset på RS4, det kler coupen bra Men, får du de i 4x108 altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2006 Ville absolutt gått for de på det nederste bildet.. uten tvil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2006 Lurer på akuratt det samme, men får en Rs4 felgen i 4x108 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2006 går mot strømmen og sier azev a:o syntes de kler bilen godt, og er mer "tidsriktige" for bilen! rs4 felger har jo "alle" for tiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2006 går mot strømmen og sier azev a:o syntes de kler bilen godt, og er mer "tidsriktige" for bilen! rs4 felger har jo "alle" for tiden! ENIG, gå for AZEV;) !!! de rs4 felgene der er vel 18".. ble litt for stort til en liten coupe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2006 Helt med på Azev`ene jeg også.. Men at 18" er for stort på en coupe, sprøyt:p Aller helst noen Azev M i 8.5x17 og 10x17.. Med såpass bredt som 10" bak MÅ bilen senkes mye da, ellers ser det bare teit ut.. Azev M , en av de absolutt feteste felgene jeg kunne tenke meg på coupe iallefall.. : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2006 Jeg synes coupen ser kvassere ut med fete 17" satt og leste i audiscene på dassn ista å så azev m og tenkte : fete felger.. hadde helt klart kledd en coupe i 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2006 Begge felgene kledde bilen. Men holder en knapp på Azev felgene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 17, 2006 Syns coupe blir enda grommere med noen skikkelig fete 18"... 8.5x18" f.eks : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 17, 2006 går mot strømmen og sier azev a:o syntes de kler bilen godt, og er mer "tidsriktige" for bilen! rs4 felger har jo "alle" for tiden! Heilt enig med Helge i alt han seier her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 17, 2006 Er veldig usikker, er glad i kantfelger. Men rs4 er jo ganske pene. Har bare funnet dem på tevodekk og der i 17" har smålyst på 18" men kan bli litt mye i byen her mange hull! Edit: har 40/40 senk, og ønsker ikke no mere senking. Passer bra til meg når jeg kan kjøre litt fort over humper og ligger bredt om vintern Men 18" om sommern frister litt:P men vet ikke helt jeg. er det øverste bilde av azev 17"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 20, 2006 Azev`ene på øverste bildet er 17" ja, RS4`ene 18".... 18" går helt fint på coupe, kjørte med det selv, og det er ikke rent lite hull og asfalt skjøter her heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 20, 2006 Borbet a / brock b1? eller har du KUN muligheten til en av disse to? (altså rs4/azev) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 12, 2006 vel, jeg vil bare at bilen skal se fet ut. Nå har jeg noen momo 17" felger. har ikke sett dem på bilen enda. bare bilder. Men synes ikke de er så fete.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 16, 2006 Flere bilder av coupe med fete felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 16, 2006 Hvis jeg kjøper azev a. 10x17 og 8,5x17. innpress og sånn? og er 8,5 for bredt forran? Hvilken gummi må jeg ha for at rullebanen skal komme innenfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 16, 2006 8,5 x 17"et 13 og 10 x 17 et 14.. det står det i rieger katalogen.. på azevene til coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 16, 2006 10x17 ET14 ? Det er vel da felgene som passer EVO2 kittet? Syns det høres veldig lavt ut med innpress på 14 på 10" bred felg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 16, 2006 evo 1 kitet ja... på evo 2 er det 11 x 17 et 08 bak og 9 x 17 et 13.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 16, 2006 Flere bilder av coupe med fete felger? La inn litt bilder, men så litt for sent at det var php linker... Men sjekk ut http://www.audiforum.info/ og klikk deg inn på album i menyen øverst.. Der finner du en masse bilder av coupe bl.a. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 16, 2006 jeg får røde kryss.. shitt da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 19, 2006 La inn litt bilder, men så litt for sent at det var php linker... Men sjekk ut http://www.audiforum.info/ og klikk deg inn på album i menyen øverst.. Der finner du en masse bilder av coupe bl.a. Takk for link. mye fine bilder der. og endel fæle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 30, 2006 husker du hva du sa om mørk bil og mørke lykter?? This should shut you up for good... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 30, 2006 husker du hva du sa om mørk bil og mørke lykter?? This should shut you up for good... synes egentlig ikke det der var så fett jeg. Hørte om pris på felger i dag. Men vil 235/40R17 dekk gå på coupen? Var vell bmw felger, sånne med mange eiker kan se om jeg finner link. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...