#26 Skrevet Mars 30, 2006 har du bestemt deg å? ikke værst.. ja kjør opp bilde.. angående baklyktene så er det vel hver sin smak!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 30, 2006 Har ikke bestemt meg, ble jo 9800kr for felger og dekk. er jo drrøyt nok det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 30, 2006 http://www.superdekk.no/hiddenbase.php?page=visprodukter&in_postnr=7800&in_email=&group=80 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 31, 2006 Helt enig i hva angår mørke baklykter på mørk bil.. Mye penere med røde, eller rett og slett mindre pent med mørke, men som sagt, smak og behag Hvilke BMW felger er det du har tenkt på da, nye E46 M3 felgen da eller, hvis det er nye felger og mange eiker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 31, 2006 Er på utkikk etter felger til coupe`n min også, har leita og leita lenge men finner liksom ikke noen jeg får skikkelig lyst på.. Begynner å haste nå Har kikket litt på disse da, men har bare sett dette bildet så det er vanskelig å si hvordan de er. Og om de vil passe på S2`n Kanskje jeg bare skal gjøre det enkelt å gå for RS4 felger som "alle" andre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 31, 2006 8.5x18 på de der så sitter de som et skudd på S2`n.... Kjør for all del på de fremfor RS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 31, 2006 Er SMC Opus jeg har sett på. De har dem på superdekk. men er dårlig bilde. Noen som vet om 235/40R17 går på coupe med 40 senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 4, 2006 Henger meg på denne tråden jeg, siden min bror har kjøpt seg Coupe quattro. Har sett på Keskin KT1 i 8,5x17 et 20 framme og 10x17 et20 bak. Men er usikker på hvordan det blir bak.. Om det vil subbe uten å valse?? Har funnet et par coupe'r på nett med disse felgene, her er en: http://www.garaget.org/?car=3725 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 4, 2006 Er allerede en tråd om dette her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=44381&highlight=felger+coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 4, 2006 Er allerede en tråd om dette her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=44381&highlight=felger+coupe Kan ikke se det er diskutert 10x17 felger bak i den tråden der men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 5, 2006 jeg har hatt 235 40 17 dekk på coupe med 45 senk, subbet ikke under noen omstendigheter full bil til rjukan, funker fett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 5, 2006 jeg har hatt 235 40 17 dekk på coupe med 45 senk, subbet ikke under noen omstendigheter full bil til rjukan, funker fett. Var dette på 10x17 toms felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 7, 2006 Tenkte å ha 235 selv. men tror ikke det bra for kjøreegenskapene. blir litt for lett bil for det tror jeg. så holder meg til 225. men finnes visst ikke 225/40-17 så må vel gå opp til 235 alikevell kunne tenkt meg 10x17 men er jo så kostbart. så har jeg hørt at man ikke skal ha anna dim på felgene forran å bak, blir vel mindre rullekrets når dekkene blir mere "breddet" på quattro vel å merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 8, 2006 Rulleomkretsen er avhengig av dekket, ikke dim på felg sånn sett, så f.eks 8.5x17 og 10x17 går helt greit så lenge du finner dekk dim med samme omkr. som passer de forskjellige felgene.. Tipper Runar eller noen andre har en liten "fasit" på hva du skal ha Men, med 10x17 er grisesenk et must, da kan det ikke være mye luft mellom dekk og hjulbue før det ser rart og teit ut, mener nå jeg.. Slipp den helt ned, så blir 10x17 knall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 8, 2006 "Kupper" tråden din litt her jeg Har fått tilbud om noen 8,5x19" felger med 235/35-19 dekk, noen som har noen formening om dette vil passe på S2 coupe? Skal monteres justerbart understell så det blir nok noe senking også Hvilket ET vil evt være optimalt? MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 9, 2006 vil tro det blir rimelig stort ja. ville ikke gått over 18" selv. Står vel hva som kan brukes på papirene til senkesettet ditt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 9, 2006 8.5x19 blir vel i drøyeste laget.. Mener det var det en herfra hadde på sin S2 coupe, og det subbet ganske så mye etter hva jeg forsto... MEN, så unektelig stilig ut med 19" BBS CH da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 9, 2006 8.5x19 blir vel i drøyeste laget.. Mener det var det en herfra hadde på sin S2 coupe, og det subbet ganske så mye etter hva jeg forsto... MEN, så unektelig stilig ut med 19" BBS CH da Har vel litt å si på dekka og innpresset også det da, har funnet noen felger jeg fikk sinnsykt lyst på, og da er jo selvfølgelig ikke dimensjonene helt riktig da Ikke lett dette!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 14, 2006 Får vel utsette felgkjøp til neste år. Vil så dypt ha meg kantfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 14, 2006 Får vel utsette felgkjøp til neste år. Vil så dypt ha meg kantfelger Hehe, jaggu ikke lett dette nei! Klarer ennå ikke å bestemme meg for felger jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 15, 2006 Hehe, jaggu ikke lett dette nei! Klarer ennå ikke å bestemme meg for felger jeg heller Nei, er noe herk. Synes brock etc er greit. Men er så vanlig liksom. Kunne tenkt meg å prøvd de felgene jeg fant på ei messe. Er vel egentlig bmw felger. Men hadde mange eiker og kant tror det hadde blitt fett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...