#1 Skrevet Februar 16, 2006 noen som vet hvor di orginale ledningene til tåkelysene ligger på en passat b35i?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2006 noen som vet hvor di orginale ledningene til tåkelysene ligger på en passat b35i?? Der er ikke sikkert det ligger ledninger der vis den ikke er levert med tåkelys.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2006 oki,, di lå på en golf som jeg kobblet tåkelys på.. så håpet di lå hær å.. tenkte siden bryteren står der.....nån som vet kordan jeg skal koble det sånn att jeg får lys i bryteren når jeg ha på foran å att tåkelyset bak virker?? på den orginale da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2006 oki,, di lå på en golf som jeg kobblet tåkelys på.. så håpet di lå hær å.. tenkte siden bryteren står der.....nån som vet kordan jeg skal koble det sånn att jeg får lys i bryteren når jeg ha på foran å att tåkelyset bak virker?? på den orginale da Vet ikke helt hva du mener men hvis du mener at du vil kople tåkelysa foran på orginal bryteren må du vel nesten få tak i en orginal bryter med tåke foran. Og da må du strekke ledninger og kople opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2006 Vet ikke helt hva du mener men hvis du mener at du vil kople tåkelysa foran på orginal bryteren må du vel nesten få tak i en orginal bryter med tåke foran. Og da må du strekke ledninger og kople opp.. har bryter orginalt med begge funksjoner..får foran å bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2006 har bryter orginalt med begge funksjoner..får foran å bak.. Tror nok kansje du bør få deg et kopling sjema på lysa og se hvordan de er koplet orginalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...