Anbefalte innlegg

noen som vet hvor di orginale ledningene til tåkelysene ligger på en passat b35i??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvor di orginale ledningene til tåkelysene ligger på en passat b35i??

Der er ikke sikkert det ligger ledninger der vis den ikke er levert med tåkelys..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki,, di lå på en golf som jeg kobblet tåkelys på.. så håpet di lå hær å.. tenkte siden bryteren står der.....nån som vet kordan jeg skal koble det sånn att jeg får lys i bryteren når jeg ha på foran å att tåkelyset bak virker?? på den orginale da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki,, di lå på en golf som jeg kobblet tåkelys på.. så håpet di lå hær å.. tenkte siden bryteren står der.....nån som vet kordan jeg skal koble det sånn att jeg får lys i bryteren når jeg ha på foran å att tåkelyset bak virker?? på den orginale da

Vet ikke helt hva du mener men hvis du mener at du vil kople tåkelysa foran på orginal bryteren må du vel nesten få tak i en orginal bryter med tåke foran. Og da må du strekke ledninger og kople opp..

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du mener men hvis du mener at du vil kople tåkelysa foran på orginal bryteren må du vel nesten få tak i en orginal bryter med tåke foran. Og da må du strekke ledninger og kople opp..

:)

har bryter orginalt med begge funksjoner..får foran å bak..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bryter orginalt med begge funksjoner..får foran å bak..

Tror nok kansje du bør få deg et kopling sjema på lysa og se hvordan de er koplet orginalt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.