#1 Skrevet Februar 17, 2006 Er chippen fra NBS noe å anbefale ?? De sier at den gir 370, men det høres no litt drøyt ut for meg da. Hva sier dertil NBS sinn chip ?? Takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2006 kjørte i 3-4 år med sns chip jeg, fungerte topp! dog på s2 3b med org map. 370 er vel i grense land av hva org rs2 turbo kan gi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2006 oki høres greit ut det . 370 høres litt vanskeligt å klare med rs2 turbo ja. Tror eg må dra ned i sommer til NBS å prøve da, Vist kke eg har gjort noe her oppe på Vestlande:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2006 klarer vell ikke mere en 350hk på orignal turbo vell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2006 ja det er det eg har hørt, ikke vet eg . Tror det går ann å skvise ut litt mer av turboen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...