#1 Skrevet Februar 17, 2006 Heisann! Er det noen som vet om det er pollenfilter, eller noen andre filter som skal byttes i forbindelse med klima anlegget på 93 S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2006 Kan ikke svare på din bil spesielt men for C4 platformen generelt. Vedlagt er en veldig grei prosedyre som jeg fulgte med stort hell pollenfilter.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2006 Tror ikke jeg har den boksen i min, er ikke helt sikker, skal sjekke ikveld. Men takk for svar da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2006 På min -92 mod er det ikke filter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2006 På min -92 mod er det ikke filter. Ok, er det noe annet filter som bør byttes da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2010 Har vi en fasit på tråden? Er det ikke pollenfilter på alle biler som har AC? Tenker spesifikt på S4 for min del.. men det høres rart ut å lage to forskjellige AC-enheter, en med AC og en uten..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2010 Har vi en fasit på tråden? Er det ikke pollenfilter på alle biler som har AC? Tenker spesifikt på S4 for min del.. men det høres rart ut å lage to forskjellige AC-enheter, en med AC og en uten..? Som, min S4 med AC har ikke filter. Og det er to forskjellige utgaver av deletegningen på ETKA, med og uten filterkassett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2010 Jeg mener å ha lest et sted at S4 ikke har pollenfilter mens S6 derimot har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2010 Jeg har ihvertfall aldri sett en 100/S4 med klima som har pollenfilter, og jeg har heller aldri sett en A6/S6 med klima som ikke har det. Frister å konkludere med at 100/S4 uansett ikke har mens A6/S6 uansett har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2010 Jeg har ihvertfall aldri sett en 100/S4 med klima som har pollenfilter, og jeg har heller aldri sett en A6/S6 med klima som ikke har det. Frister å konkludere med at 100/S4 uansett ikke har mens A6/S6 uansett har. Er det mye jobb å ordne sånn at S4 får pollenfilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...