Anbefalte innlegg

hva betyr detta her står i vognkorte mitt skjønner den er senka men!!!

framme:12mm 5,8 vindingar

bak: 10mm 10,5 vindingar

 

så lurte jeg på:skal setta på nytt luft filter kan jeg bare ta av luft filter boksen å setta på kon filter på gamle røret ell er d no viktig som sitter der ell bare å kappe å tilpasse

det er på golf2 GTI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva betyr detta her står i vognkorte mitt skjønner den er senka men!!!

framme:12mm 5,8 vindingar

bak: 10mm 10,5 vindingar

 

så lurte jeg på:skal setta på nytt luft filter kan jeg bare ta av luft filter boksen å setta på kon filter på gamle røret ell er d no viktig som sitter der ell bare å kappe å tilpasse

det er på golf2 GTI

 

Det betyr at framfjærene dine er 12 mm tykke og har 5,8 vindinger fra bunn til topp og bakfjærene er 10 mm og har 10,5 vindinger.

Luftfilterbiten er jeg ikke sikker på så her får noen andre svare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det betyr at framfjærene dine er 12 mm tykke og har 5,8 vindinger fra bunn til topp og bakfjærene er 10 mm og har 10,5 vindinger.

Luftfilterbiten er jeg ikke sikker på så her får noen andre svare.

Ok for det står: godkjent senkesett B+6 røde

heheskjønner ikke den helt hvor mye den er senka lissom å er godkjent men hvor mye senka er det da tru???bakfjærene er 10 mm og har 10,5 vindinger.mye senka er det der? å 5,8 vindinger fra bunn til topp mye senking er det der ??? 40mm ell 60 mm ell no?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva betyr detta her står i vognkorte mitt skjønner den er senka men!!!

framme:12mm 5,8 vindingar

bak: 10mm 10,5 vindingar

 

så lurte jeg på:skal setta på nytt luft filter kan jeg bare ta av luft filter boksen å setta på kon filter på gamle røret ell er d no viktig som sitter der ell bare å kappe å tilpasse

det er på golf2 GTI

 

Hvis du har K-jetronic eller KE-jetronic innsprut, så har du et spjeld i luftfilterboksen som regulerer bensintilførselen, pluss at bensinfordeleren sitter oppå. Da må du beholde luftfilterboksen som den er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har K-jetronic eller KE-jetronic innsprut, så har du et spjeld i luftfilterboksen som regulerer bensintilførselen, pluss at bensinfordeleren sitter oppå. Da må du beholde luftfilterboksen som den er.

 

OK den er grei!

men ingen som har peil på mye den er senka etter de opplysninga jeg har her da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.