Hva i he.... er det med kalipperne bak på a4?

Anbefalte innlegg

prøvde i dag å skifte bremsklosser bak på 95 mod a4! fikk ikke inn stemplenne! skrudde og pressa inn samtidig! ingentin sjedde!

 

noen som har vert borti dette før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være verre enn å bare skru de inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De må jo presses en del på og vri med klokka samtidig.. med sånn verktøy man får kjøpt på f.eks biltema funker det helt ypperlig.. Hadde av begge mine for et par uker siden og hadde ikke problem i det hele tatt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg brukte faktisk 1 time på å konstruere et slikt verktøy siden den var etter biltema stengetid! men det funka ikke! fikk de IKKE inn! aner ikke hva som feiler de!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg brukte faktisk 1 time på å konstruere et slikt verktøy siden den var etter biltema stengetid! men det funka ikke! fikk de IKKE inn! aner ikke hva som feiler de!

 

 

Brukerfeil sikkert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har du nok ikke fått pressa bra nok. illtema verktøyet funker genialt til dette. må jo treffe gjengene også. vent til tema åpner du. og kjøp deg et sett. koster 98,- istede for å stå og banne noen timer til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et slik ble det verltøyet jeg laga selv. er biltema verktøyet av en anen type?

verktøy.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et slik ble det verltøyet jeg laga selv. er biltema verktøyet av en anen type?

 

tror aldri i verden du klarer å presse hardt nok med den der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det en slags omvendt tasj på biltema greian da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det en slags omvendt tasj på biltema greian da eller?

 

jepp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at dette er likt som på min a3, jeg hadde ikke noe problemer med å skru tilbake mine med håndmakt, klemte med fingra og skrudde forsiktig med en tang. funka fint som f.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte verktøyet på biltema i dag å det måtte modifiseres litt så gikk det som smurt!

 

har ikke tjans med håndmakt! la hele kropsvekta på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varierer litt fra bil til bil på hvor tungt stemplene går inn igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et slik ble det verltøyet jeg laga selv. er biltema verktøyet av en anen type?

Ein time til med modifisering å ein samsvarserklæring(bruksannvisning),så er det penger å hente i den der!!!!!!!!!! Laga ein slik sjøl,funka som f..n den! Hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde i dag å skifte bremsklosser bak på 95 mod a4! fikk ikke inn stemplenne! skrudde og pressa inn samtidig! ingentin sjedde!

 

noen som har vert borti dette før?

 

Siden du har så problemer med å få inn stemplene har nok stemplene rustet fast. De gjør i blandt det. Særlig vis mansjettene er gåene. Det enkleste er å bytte de da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du har så problemer med å få inn stemplene har nok stemplene rustet fast. De gjør i blandt det. Særlig vis mansjettene er gåene. Det enkleste er å bytte de da..

de var helt i orden, bare trengte det verktøyet ;) fiksa i går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.