#1 Skrevet Februar 18, 2006 som topic'en sier... Kan jeg eksempelvis montere på endedemperen på eksosanlegget til en Golf V på touran'en? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2006 Jeg mener at endedemperne er like. Kan evt. selge deg en brukt Powersprint duplex bakpotte til Touran. Den har to Touareg-utløp. Den har vært brukt ca. 4000km, og er laget i rustfritt stål. Selger den for 4500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2006 90% sikker på at det er likt ja. Tror a3 og skoda octavia er likt også. Samme plattform på de bilene mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2006 Alle demperne er "like" i utgangspunktet, altså eksempelvis A3/Golf V og Touran. Forskjellen er diameter på rør inn på demperen, innmat og endestusser. Dersom du skal ha f.eks doble stusser som på Golf Gti, må du få senket potta ca 2 cm, ellers vil den ligge opptil bakplata/spoileren. Jeg gjorde dette på min Touran, kjøpte nye gummioppheng fra Svendsen Eksos, og overgangsrør fra Torshov. Så bra ut, og ikke minst, det så ut som om det var originalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...