#1 Skrevet Februar 18, 2006 Skal kjøpe nye bremser rundt om med skiver og klosser, men så er det 2 forskjellige typer her ser jeg... Hva er hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2006 står vel på calippern hva du har?... min står det girling på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2006 står vel på calippern hva du har?... min står det girling på.. Skal se om jeg finner noe.. Akkurat brukt en TIME på å grave og koste fram bilen her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2006 Du har ATE foran og Lucas bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2006 Sikker på at det er ATE og Lucas? Mulig jeg kjøper inn litt av bremsedeler i morra hvis jeg får tid..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...