Anbefalte innlegg

tragisk

bilen sto i et parkeringshus, mens jeg var inne å handla litt... kom ut igjen så jeg at det var noen som hadde knekt av antenna: bh : ...i feste liksom...

Noen som vet om jeg må ta av taktrekket i bakkant eller om jeg bare kan ta av taklampa og skru den ut? (audi s6 96mod) :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tragisk

bilen sto i et parkeringshus, mens jeg var inne å handla litt... kom ut igjen så jeg at det var noen som hadde knekt av antenna: bh : ...i feste liksom...

Noen som vet om jeg må ta av taktrekket i bakkant eller om jeg bare kan ta av taklampa og skru den ut? (audi s6 96mod) :confused:

Hvis det er på samme måten som i A4 så slipper du å ta ned taktrekket, for der ligger den rett bak taklampen. Forøvrig en svinedyr antenne. Min hadde også knekt i festet, og jeg skulle kjøpe ny. Men selvfølgelig var det kommet en "erstatningsdel" i seinere biler, noe som resulterte i at jeg måtte kjøpe ny selve pisken også. Og dette kom tilsammen på over 1400 penger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 93 S4 så er det ivhertfall bare å ta av taklampa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er på samme måten som i A4 så slipper du å ta ned taktrekket, for der ligger den rett bak taklampen. Forøvrig en svinedyr antenne. Min hadde også knekt i festet, og jeg skulle kjøpe ny. Men selvfølgelig var det kommet en "erstatningsdel" i seinere biler, noe som resulterte i at jeg måtte kjøpe ny selve pisken også. Og dette kom tilsammen på over 1400 penger.

Det var jo egentlig ikke helt billig... tror jeg går for denne http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=76130

Er sikkert ikke like bra som orginalt, men bruker ikke radio så veldig mye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema-antenna skal være mer enn god nok. Jeg har, som mange andre, enn viss skepsis til en god del biltema-produkter, men når det gjelder biltemas VAG-antenne så har jeg faktisk ingen argumenter for å ikke kjøpe den. Det har faktisk blitt meg fortalt, av rimelig pålitelige kilder, at VAG-antenna hos biltama er helt lik den du får kjøpt hos Møller. Løp og kjøp! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du kjøpe to da geir olav ? Skulle ha skifta min : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du kjøpe to da geir olav ? Skulle ha skifta min : rolleyes

Jau Anders... skal til biltema over helga en gang... kan da kjøpe med ei! =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.