#1 Skrevet Februar 18, 2006 tragisk bilen sto i et parkeringshus, mens jeg var inne å handla litt... kom ut igjen så jeg at det var noen som hadde knekt av antenna: bh : ...i feste liksom... Noen som vet om jeg må ta av taktrekket i bakkant eller om jeg bare kan ta av taklampa og skru den ut? (audi s6 96mod) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2006 tragiskbilen sto i et parkeringshus, mens jeg var inne å handla litt... kom ut igjen så jeg at det var noen som hadde knekt av antenna: bh : ...i feste liksom... Noen som vet om jeg må ta av taktrekket i bakkant eller om jeg bare kan ta av taklampa og skru den ut? (audi s6 96mod) Hvis det er på samme måten som i A4 så slipper du å ta ned taktrekket, for der ligger den rett bak taklampen. Forøvrig en svinedyr antenne. Min hadde også knekt i festet, og jeg skulle kjøpe ny. Men selvfølgelig var det kommet en "erstatningsdel" i seinere biler, noe som resulterte i at jeg måtte kjøpe ny selve pisken også. Og dette kom tilsammen på over 1400 penger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2006 På min 93 S4 så er det ivhertfall bare å ta av taklampa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2006 Hvis det er på samme måten som i A4 så slipper du å ta ned taktrekket, for der ligger den rett bak taklampen. Forøvrig en svinedyr antenne. Min hadde også knekt i festet, og jeg skulle kjøpe ny. Men selvfølgelig var det kommet en "erstatningsdel" i seinere biler, noe som resulterte i at jeg måtte kjøpe ny selve pisken også. Og dette kom tilsammen på over 1400 penger. Det var jo egentlig ikke helt billig... tror jeg går for denne http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=76130 Er sikkert ikke like bra som orginalt, men bruker ikke radio så veldig mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2006 Biltema-antenna skal være mer enn god nok. Jeg har, som mange andre, enn viss skepsis til en god del biltema-produkter, men når det gjelder biltemas VAG-antenne så har jeg faktisk ingen argumenter for å ikke kjøpe den. Det har faktisk blitt meg fortalt, av rimelig pålitelige kilder, at VAG-antenna hos biltama er helt lik den du får kjøpt hos Møller. Løp og kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2006 Kan du kjøpe to da geir olav ? Skulle ha skifta min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2006 Kan du kjøpe to da geir olav ? Skulle ha skifta min Jau Anders... skal til biltema over helga en gang... kan da kjøpe med ei! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...