Anbefalte innlegg

Når jeg skal starte bilen så kommer varsel lyset for bremsene opp i par sekunder og så slukner det!

 

Bilen har stått vinter parkert siden oktober nå! Før jeg satte vekk bilen var alt i orden! så nar jeg startet bilen her om dagen kom lyset frem,men det kommer bare første gang jeg sarter den. men visst jeg lar bilen stå over natta kommer lyset opp igjen.visst jeg stopper bilen og starter igjen er det borte!

 

Er et noen som har peiling på hva dette kan vere,eller har hatt samme problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg skal starte bilen så kommer varsel lyset for bremsene opp i par sekunder og så slukner det!

 

Bilen har stått vinter parkert siden oktober nå! Før jeg satte vekk bilen var alt i orden! så nar jeg startet bilen her om dagen kom lyset frem,men det kommer bare første gang jeg sarter den. men visst jeg lar bilen stå over natta kommer lyset opp igjen.visst jeg stopper bilen og starter igjen er det borte!

 

Er et noen som har peiling på hva dette kan vere,eller har hatt samme problemet?

hadde det samma på min a4...dro på møller å feilsøkte...det viste ingenting...men etter det så kom det aldri opp igjen...men reis å prøv å feilsøk så finner du det ut kanskje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.