#1 Skrevet Februar 18, 2006 Noen som har behov for plass? Jeg og Stian har plass til en person til. Vi har kontor/soffarom/musikk/pc stue. Lager. Lakkboks. Søker bør ha kjøleskap =) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2006 Hvor er dette da, og vilket lands statsbudsjett må til for å dekke leien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2006 Jeg ønsker å leie lakkboksen for en liten periode når tiden er moden for cab'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2006 Koster 1 laks i månaden + noe støm (men det ække mye) Billig og sunn hobby. Så slipper dere å drikke og drive hor(?) i helgene =) hehehe Holder til godt skjult på Goma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2006 Og må vel nevne at det innen kort tid vil bli konstant tilgang til ____, ____ og _____ der oxo itillegg til tv, dvd, anlegg etc etc etc... Edit: hehe....sier bare tv/pc-stue da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2006 Kanskje jeg når jeg får den nye bilen min.. Men tviler egentlig at dere vil ha den der Siden det ikke er VAG. Dere finner sikkert noen andre i klubben som trenger det mer enn meg uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2006 Da har vi fått en ny leietaker. Hun har en Audi S2 som skal inn. Så da blir det 2 x S2 og en stykk Golf 3. Sjolabing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2006 Tenkte noen mimrebilder fra gammelverkstedet hadde vært fint =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2006 Diverse motorer. Min trenger vel strengt tatt en bitteliten vask!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2006 Oversiktsbilde. Her kan dere forsåvidt se vår (les min) fantastiske (?) "støvoveraltforhindringspatent" . Fantastisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2006 Da har vi fått en ny leietaker. Hun har en Audi S2 som skal inn. Så da blir det 2 x S2 og en stykk Golf 3. Sjolabing! Endelig overtall av den bedre siden av firma j.....eh....sorry helge Må vel ønske henne velkommen da, hvis hun er på forumet da?! Må jeg vel begynne på bilen snart oxo...etter jevnlig spark fra helge ( ), så har lysten kommet tilbake til å skur igjen på bilen... Helge: garasjen i kveld!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2006 Ja, blir nok garasjen i kveld jah! Tror ikke hun er på forumet, men tror kanskje hun er medlem i klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2006 Steike Stian, hører rykter om at du er blitt så lat.. Gidder ikke engang å skru på bilen din lengere. Skjerp deg mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 25, 2006 Steike Stian, hører rykter om at du er blitt så lat.. Gidder ikke engang å skru på bilen din lengere. Skjerp deg mann Nei nei, tull og tøys...bare tomme rykter dette, plantet av helge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 25, 2006 Du får stikke innom en plass på vei tilbake fra fyll og fanteri på Aure og kjøpe deg en bøtte eller to med arbeidslyst... Uansett GET GOING MAN =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...