#1 Skrevet Februar 18, 2006 Er det noen som vet om berearmen bak er lik på Golf II syncro og Passat opp til -96?? Trenger en på Høyre side Delenr: 193 505 348 A for Country 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2006 Jeg tror jeg har liggende til Golf 2 Syncro, om det er av no interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2006 Er det noen som vet om berearmen bak er lik på Golf II syncro og Passat opp til -96?? Trenger en på Høyre side Delenr: 193 505 348 A for Country Er ikke lik på passat, men fra golf alle golf to med syncro er de lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2006 Jeg tror jeg har liggende til Golf 2 Syncro, om det er av no interesse. Ja, vist den er rustfri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2006 Skal undersøke litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2006 Den er ikke rustfri, men kan bli det med sandblåsning. Jeg har begge sidene om du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...