#1 Skrevet Februar 18, 2006 bilen min er godkjent senka,detta står under senkinga,hvor mye tilsier detta der?????40mm??60mm ??? jeg vet ikke.Noen som veit????hadde vært kjempe å vist mye denna senkinga der er framme:12mm 5,8 vindingar bak: 10mm 10,5 vindingar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2006 De tallene sier ikke noe om hvor mye den er senket. Det er tykkelsen på fjærene - og antal vindinger ... Vanskelig å finne ut egentlig - om du ikke har noe mer papirer. Mål mot en annen som du vet hvor mye er senket - eller ikke er senket.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2006 De tallene sier ikke noe om hvor mye den er senket. Det er tykkelsen på fjærene - og antal vindinger ... Vanskelig å finne ut egentlig - om du ikke har noe mer papirer. Mål mot en annen som du vet hvor mye er senket - eller ikke er senket.... nei det som er prob att det ikke står nøyaktig hvor mye den er senka,det der er eneste jeg hat ut av vognkortet.....men skal få tatt ett bilde av bilden fra siden jeg så kan vi ha gjette konk hvor mye vi trur den er hahahahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2006 Dette har du jo laget en tråd om allerede, og der fikk du også svar på hva de tallene i vognkortet ditt betyr. De sier ingen ting om senkingen, det er bare geometrien på fjærene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...