#1 Skrevet Februar 18, 2006 Da jeg skal bytte motor hadde det vert fint og hatt en plass og drive.. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2006 Da jeg skal bytte motor hadde det vert fint og hatt en plass og drive..mvh må da væra noen utpå lena en plass som har dæ? vet ikke om noe for øyeblikket derverre,utenom de her som driver og tenker på og samles:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=44972 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2006 Kan drive i verkstede att svigers, men er så kaldt der forløbig,, ikke no fyring og ikke isolert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2006 Kan drive i verkstede att svigers, men er så kaldt der forløbig,, ikke no fyring og ikke isolert... åja:( sånn har jeg det og. så da gidder jeg ikke drive med bilen i vinter og utsetter skruing til all snø og drit er gooooone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2006 Glede seg til den tia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...