Sentrallås funker ikke. Golf II

Anbefalte innlegg

Sentrallåsen på bilen har slått seg helt vrang. Kan låse opp bagasjelokket, og klarte såvidt å få opp passasjerdøren, bensinlokket og førerdøren står derimot helt bom fast. Er heller ingen respons på hverken opplåste eller låste dører når eg trykker på fjernkontrollen, kun alarmen som slår seg på. Noen som har vært borti lignende? Eventuellt noen som vet hva jeg skal se etter om det kan være vacuum boksen som har skjært seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer det noen lyd fra vakuumpumpa baki da? hvis ikke så er denne sannsynligvis dau

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres heller for meg ut som om vakumpumpa er helt frisk - er sikkert den som gjør at du ikke får vridd om alle de andre låsene.

 

Er nok en elektrisk feil en plass. Tror ikke Pumpa får signaler om å åpne dørene. Koble fra pumpen å se om du da får låst opp dørene manuelt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, skal prøve å koble fra pumpen. Hører fremdeles lyden som pleier å komme, så da er det vel som Geir sier at pumpa funker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel kun bryter i førerdøra som styrer pumpa....? ellers går alt på vakum.. fra alarmen er det sikkert en utgang som styrer pumpa også... Kan ikke være noe lekasje da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel kun bryter i førerdøra som styrer pumpa....? ellers går alt på vakum.. fra alarmen er det sikkert en utgang som styrer pumpa også... Kan ikke være noe lekasje da?

 

Hmm.. Ikke vet jeg, men får vel koble fra pumpen og se om jeg kommer meg inn på førersiden om ikke annet.. Om noen andre har noen flere ideer om hva som kan være feilen så bare kom med det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.