#1 Skrevet Februar 19, 2006 Virker som front demperne på audien begynner å bli dårlige så skal bytte ut alle demperne med senkefjører..... har 40 mm senk så vil gjerne beholde rundt dette....hører gule koni skal være bra! hvor får man tak i disse ?? Andre dempere med fjører som er gode ?? Hva annet bør jeg bytte ut når jeg bytter dempere ? noe slags pakninger eller noe sånn?? Og trenger man forstillingskontroll når man bytter dempere ? bilen er en 95 mod audi a4 1,8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2006 Virker som front demperne på audien begynner å bli dårlige så skal bytte ut alle demperne med senkefjører..... har 40 mm senk så vil gjerne beholde rundt dette....hører gule koni skal være bra! hvor får man tak i disse ?? Andre dempere med fjører som er gode ?? Hva annet bør jeg bytte ut når jeg bytter dempere ? noe slags pakninger eller noe sånn?? Og trenger man forstillingskontroll når man bytter dempere ? bilen er en 95 mod audi a4 1,8 Hei Thomas! Ser de forhandler gule koni på Autopower, prøv dem! tror vi har rabatt avtale der i tilegg. Tror ikke du trenger tenke på bytte så mye annet, men når du alt holder på kan det jo være greit å sjekke foringer i alle bærebroer samt alle mansjetter. Og en forstillingskontroll bør væl være på sin plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2006 Vi har 25% hos Ronin på Koni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2006 trenger jeg strengt talt nye fjører også `?? tror jeg harr 35 mm senk ifølge tuw papirene men er det noe vits å kjøpe nye fjører i tillegg til demperne ?? de hadde koni fjører i en pakke til demperne som ble bare en 500 kr mer totalt i prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2006 trenger jeg strengt talt nye fjører også `?? tror jeg harr 35 mm senk ifølge tuw papirene men er det noe vits å kjøpe nye fjører i tillegg til demperne ?? de hadde koni fjører i en pakke til demperne som ble bare en 500 kr mer totalt i prisen. Hvis bilen er godkjent senket i vognkortet og fjærene er hele hadde jeg gitt F i å bytte de i og med at godkjenninga da egentlig ikke gjelder lenger. ( feil nr på fjærene i forhold til vognkortet ). Det som imidlertid kan være greit å bytte samtidig med dempere er støtputene og mansjettene til demperne. Kan også ta med øvre opplagringa til demperne foran ( gummiforing ). Forstillingskontroll er strengt tatt ikke nødvendig etter skift av demperne så sant du ikke har løsnet endeleddet ( styrestaget ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...