Anbefalte innlegg

hva Må jeg gjøre får å få speedo min til å vise riktig?trur d viser 10 km for lite : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første du kan gjøre er å lære deg å lage en skikkelig topic!

 

Kjør på rett dekkdim,så slipper du for mye feilvisning på speedoen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første du kan gjøre er å lære deg å lage en skikkelig topic!

 

Kjør på rett dekkdim,så slipper du for mye feilvisning på speedoen..

kjører på rett dim ...kjører på org felger nå...

å FA** sure folk er da på en søndag morgen bare for en topic!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører på rett dim ...kjører på org felger nå...

å FA** sure folk er da på en søndag morgen bare for en topic!

 

Folk er ikke FA** så sure, men det forventes at medlemmene følger reglene for forumbruk. Se blant annet : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=27668

 

Du fikk jo kommentar på topic i en annen tråd så sent som i går, så det hadde kanskje vært like dumt å ta det til seg først som sist? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som veit hva jeg må gjøre?? kjører på org felger oxo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å kjøre den til ett verksted da så de får "kalibrert" den riktig?

Nå vet ikke jeg hvordan det er på en gti. Om det er elektrisk eller vaier. Er det vaier er det en sånn plast dings som må byttes og hvis det er elektrisk må den programeres riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øk dekk dimensjonen, da blir misvisningen mindre. Men nesten alle speedometer viser for liten hastighet, 5 % på min sånn ca.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det er vel heller omvendt at de viser for høy hastighet som er vanlig!

men om du har sjekka dette med å passet en av de dingsene som viser farten etter motorveien så er det ikke mye å tenke på! på nye e39 til orkanger passerer jeg ofte med lastebilen min med cruse kontrollen på 80 km/t og da tror jeg jeg passerer 3 stk 2 ganger og hvergang viser de forsjellige tall fra hverandre og iforrhold til sist jeg kjørte forbi de!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det er vel heller omvendt at de viser for høy hastighet som er vanlig!

men om du har sjekka dette med å passet en av de dingsene som viser farten etter motorveien så er det ikke mye å tenke på! på nye e39 til orkanger passerer jeg ofte med lastebilen min med cruse kontrollen på 80 km/t og da tror jeg jeg passerer 3 stk 2 ganger og hvergang viser de forsjellige tall fra hverandre og iforrhold til sist jeg kjørte forbi de!

Jeg mente omvendt : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åpne speedometer. løft av nåla og sett den ca 1 cm lenger opp. eller mål avstanden mellom 10 og 20km/t og flytt nåla etter det målet. skjønner??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke værre en å prøve. Værste som skjer er at det ikke går!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke værre en å prøve. Værste som skjer er at det ikke går!

 

 

mm ja kan jo teste alt må jo prøves

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.