metal farvet blinklys pærer?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg får kjøpt slike pærer. Har sett dette ett eller annet sted,men inner det ikke igjen: flau :

Vises så godt i baklampene med disse vanlige gule pærene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpa det eg og, til mine blinklys framme. Det er nok Philips Silvervision du meine. Selge dei på Mekonomen, Hellanor osv.

Har lest at dei skal gi eit lika kraftigt lys som vanlige oransje lyspærer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut.

Da blir det en tur ned på mekonomen i morgen.... Må ha to sett...

Takk for tippset: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autospar.no har også. Vet ikke hvordan deres priser er i forhold til andres..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autospar.no har også. Vet ikke hvordan deres priser er i forhold til andres..

 

Jeg fant bare de små uten sokkel hos auto spar.... Skulle hatt den typen som skal være i baklampene... Hadde vært enklere å fått det fra autospar siden jeg har en bestilling inne fra de fra før...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har slike pærer i mine lykter, men dei er fra osram og dei heiter DIADEM. dei er faktisk godkjente pærer for dette formålet så biltilsynet kan ikkje klage på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Osram Diadem får man også hos din lokale VW/Audi-forhandler da de brukes originalt på flere VW og Audier.

 

Ulempen med Diadem er at de er blå når de ikke lyser, det er like stygt som at det er oransje pære i lykta. Da er Philips-pæra mye penere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Osram Diadem får man også hos din lokale VW/Audi-forhandler da de brukes originalt på flere VW og Audier.

 

Ulempen med Diadem er at de er blå når de ikke lyser, det er like stygt som at det er oransje pære i lykta. Da er Philips-pæra mye penere.

 

Jeg har Diadem pærer i baklampene nå, å det er som du sier med den blå farven.... Ser ikke bra ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke godkjent, men helt klart greit utseendemessig: lakk et par oransje blinklyspærer med et tynt lag sølv-lakk (felg-lakk f.eks.). Blinker like oransje, men er sølvfarget ellers :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg bestilte crome blinklyspærer fra http://www.tuning.no . Om dagen så lyse dei veldig svakt, merke i kryss at bilar som skal utpå veien når eg blinke av må fokusera blikket skikkeligt mot meg for å sjekka at eg blinke av veien. Merka forskjellen etter eg fekk kvite blinklys med dessa pærene i. Skal derfor skifta. Men koste vel 250 spenn for phillips pærene så det koste å vera kar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke godkjent, men helt klart greit utseendemessig: lakk et par oransje blinklyspærer med et tynt lag sølv-lakk (felg-lakk f.eks.). Blinker like oransje, men er sølvfarget ellers :)

 

Har nå tatt ditt tips, å lackert pærene med sølv lack... Blei bra det,å kostet ingen ting: smil :

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=43106&page=2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får også kjøpt disse pærene på BilXtra. Går du til bilXtra på ullevåll så får du brukt rabatt avtale som vi har fra klubben. Ser at du allerede har farga blinklyspærene din, men tenkte jeg bare skulle nevne det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er feigt med lyspærer. Jeg har kjøpt disse.

 

1157_32led30.jpg

 

1157_32led32.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er feigt med lyspærer. Jeg har kjøpt disse.

 

1157_32led30.jpg

 

1157_32led32.jpg

Har du noen bilder av disse på bilen? Får ikke helt sett om det virkelig er bra hvis man ikke ser de på en bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ei rund pære er da mye kleenere enn den lysekrona der. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ei rund pære er da mye kleenere enn den lysekrona der. ;)

 

Runde pæra er større og ekkel...;) LED er fett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med disse pærene med tanke på autocheck'en? : klø :

 

Edit: Tenkte på LED-pærene : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte slike pærer, jeg å. På DIODER.NO.Men kommer ikke til å bruke de. Så rart ut gjennom lykteglassa, så det ble sølv farvete pærer bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.