#1 Skrevet Februar 19, 2006 Jeg har nettopp satt i ny servopumpe på min golf g60, men servoen funker ikke. Servopumpa går, men den er fremdeles tung på rattet. Har fylt på ny, orginal vw-olje, men det virker ikke. Lurer på hva jeg skal gjøre, evt. lufte rørene? Trenger hjelp, er ny i faget. På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2006 Har du fyllt på nokk olje....evt hvor mye skal det være..?? Kanskje ha påfyllingslokket oppe mens motoren går slik at det blir luftet ut der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2006 du må la motoren gå mens du svinger rattet til maks høgre og så til maks venstre ein 5-6 ganger sakte for å få all lufta ut av systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2006 ...og med hjula i lufta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2006 Takk, skal prøve dette. Hvis ikke, hva annet kan være problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...