#1 Skrevet Februar 19, 2006 Jeg monterte i dag nye rs2 lamper med bixenon på min typ89... saken er den at jeg gjerne skulle hatt linsa (Nærlyset) til å lyse samtidig med fulltlyset. Grunnen til dette er at det er noe oppvarmingstid på xenonpærene (2-3sek) og det vil da i ekstreme tilfeller bli stein mørkt i 2-3sek akkurat når jeg bender opp\ned. Noen som har noen raske løsninger på dette ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2006 Jeg har en veldig enkel løsning på dette.. Gi meg mail-adressa di så skal jeg sender over en guide til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2006 I slike lykter (xenon eller ikke) som har separat nærlys og fjernlys (ikke H4 altså) i samme lykt, SKAL nærlys lyse sammen med fjernlys. Utdrag fra kjøretøyforskriftene: 2.7 Lyktene skal være koplet slik at de ikke kan lyse uten at parkeringslys, baklys og lys for kjennemerke samtidig er tent. Dersom det nyttes atskilte lykter for fjern- og nærlys, skal nærlysene være koplet slik at de også lyser når fjernlysene er tent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2006 Jeg har en veldig enkel løsning på dette.. Gi meg mail-adressa di så skal jeg sender over en guide til deg vwmannen@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2006 Hmm, husket nok feil, hadde ikke guide, hadde bare lastet ned og lageret ei side herfra: dum : : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42402 Ikke akkurat komplisert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2006 Hmm, husket nok feil, hadde ikke guide, hadde bare lastet ned og lageret ei side herfra: dum : : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42402 Ikke akkurat komplisert Da har jeg koblet om og det funker UTMERKET !! Hjertlig takk for hjelpen. Nytt problem: Autocheck liker ikke diodeparklysene mine... er det på grunn av for høy motstand i disse eller hva er grunnen + Finnes det noen måte å "lure" den på ? Edit: glem dette.... det var en baklyspære som hadde tatt kvelden akkurat da jeg satte i parklysene Nå klager den ikke lenger ! Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2006 Etterlyser fremdeles en måte å fikse dette på A4 B5.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...