Anbefalte innlegg

Jeg monterte i dag nye rs2 lamper med bixenon på min typ89... saken er den at jeg gjerne skulle hatt linsa (Nærlyset) til å lyse samtidig med fulltlyset.

 

Grunnen til dette er at det er noe oppvarmingstid på xenonpærene (2-3sek) og det vil da i ekstreme tilfeller bli stein mørkt i 2-3sek akkurat når jeg bender opp\ned.

 

Noen som har noen raske løsninger på dette ?

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en veldig enkel løsning på dette..

 

Gi meg mail-adressa di så skal jeg sender over en guide til deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I slike lykter (xenon eller ikke) som har separat nærlys og fjernlys (ikke H4 altså) i samme lykt, SKAL nærlys lyse sammen med fjernlys.

Utdrag fra kjøretøyforskriftene:

 

2.7 Lyktene skal være koplet slik at de ikke kan lyse uten at parkeringslys, baklys og lys for kjennemerke samtidig er tent.

Dersom det nyttes atskilte lykter for fjern- og nærlys, skal nærlysene være koplet slik at de også lyser når fjernlysene er tent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en veldig enkel løsning på dette..

 

Gi meg mail-adressa di så skal jeg sender over en guide til deg :)

 

vwmannen@online.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, husket nok feil, hadde ikke guide, hadde bare lastet ned og lageret ei side herfra: dum : :

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42402

 

Ikke akkurat komplisert : rock :

 

Da har jeg koblet om og det funker UTMERKET !!

Hjertlig takk for hjelpen.

 

Nytt problem: Autocheck liker ikke diodeparklysene mine... er det på grunn av for høy motstand i disse eller hva er grunnen + Finnes det noen måte å "lure" den på ?

 

Edit: glem dette.... det var en baklyspære som hadde tatt kvelden akkurat da jeg satte i parklysene ;) Nå klager den ikke lenger !

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etterlyser fremdeles en måte å fikse dette på A4 B5..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.