#1 Skrevet Februar 19, 2006 Mulig denne har vært her før, men da har hvertfall jeg gått glipp av den... Trykk her for film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2006 Myyyyyy surt for den/de som har bygd den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2006 Noen her som tørr tippe hva som skjer? Etter å ha sett hvor utrolig den motoren beveger seg frem og tilbake vil jeg tippe at enten en bensinslange eller ett rør til lystgassen hopper av eller sprekker... Bedre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2006 mitt forslag er : ikke ha motor i kupeen på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2006 lystgass altså No2 brenner vel ikke, så vil ikke tro det er det, men kan godt se for meg en bensinlekkasje jah... kjedelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2006 Hvis det er den røde sørafrikanske golfen har den vært her allerede, ja. Nesten ikke rart at det der skjer. Ser ikke ut til at det er noe kjøling der i det hele tatt. I tillegg står hele folkemengden rundt bilen og hindrer luft i å komme noen vei. Luringer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2006 lystgass altså No2 brenner vel ikke, så vil ikke tro det er det, men kan godt se for meg en bensinlekkasje jah... kjedelig Hater å kommentere feil i tråder, men klarte ikke å la være Er ikke helt i humør i dag Men nå er ikke NO2 lystgass, men nitrogendioksid. N2O derimot er lystgass, endog ikke brannfarlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...