Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal hel lakkere golfen min..men har ikke peil på hvor mye det kommer på..noen som kan anslå en sånn ca pris....

å viss jeg gjør all grunn jobb selv hvor mye sparer jeg på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på en sånn jobb er nesten umulig å si uten å kunne se over bilen. Ifølge normal takst på en slik jobb kommer det på rundt 20.000,- pluss mva. Ca. halvparten uten moms...

Hvor mye av grunnarbeidet hadde du tenkt til å gjøre selv? Tipper det kommer på rundt 5.000,- for bare å få den sprøytet, dekke inkluderer da grunning, lakk, etc...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på en sånn jobb er nesten umulig å si uten å kunne se over bilen. Ifølge normal takst på en slik jobb kommer det på rundt 20.000,- pluss mva. Ca. halvparten uten moms...

Hvor mye av grunnarbeidet hadde du tenkt til å gjøre selv? Tipper det kommer på rundt 5.000,- for bare å få den sprøytet, dekke inkluderer da grunning, lakk, etc...

 

grunnjobb tengte jeg på å sliper den ned /matter den å tar de flekka med rust som er for d finnes bare noa få flekker rust på den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.superstyling.no/shop/

 

Visst du ser på siden der det ruller opp tekst.

 

Så koster det 14 990kr for en hellakering og 16 990 for stasjonvogn.

 

Da tar dem små rust. Ringte å hørte for 1 mnd sia

 

Dette er billig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålenge karosseriet er strøkent, så er det greit at man mattsliper selv. Men dersom det viser seg at karosseriet ikke var så strøkent som man trodde, så er det kjipt å sitte med en nylakkert bil med parkeringsbulker. Jeg vil ikke anbefale folk å gjøre grunnjobben selv, med mindre man vet man er god på det, for det er akkurat der all jobben ligger. Og det er der det må være 100% strøkent for at resultatet blir bra. Hvis du er bestemt på å gjøre grunnarbeidet selv, få hjelp av en fagmann til å se på bilen og vurdere det. Faglærte ser mange feil som "vanlige" folk ikke ser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålenge karosseriet er strøkent, så er det greit at man mattsliper selv. Men dersom det viser seg at karosseriet ikke var så strøkent som man trodde, så er det kjipt å sitte med en nylakkert bil med parkeringsbulker. Jeg vil ikke anbefale folk å gjøre grunnjobben selv, med mindre man vet man er god på det, for det er akkurat der all jobben ligger. Og det er der det må være 100% strøkent for at resultatet blir bra. Hvis du er bestemt på å gjøre grunnarbeidet selv, få hjelp av en fagmann til å se på bilen og vurdere det. Faglærte ser mange feil som "vanlige" folk ikke ser.

 

joda sant sant det asså

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten: Eg har nummeret til noen i ditt nærområde som tar 2000,- for å hellakkere bilen din om den bare er til å rulle rett i lakkboksen, vaske med tynner og sprøyte på lakk. De tar også alt av karrosseriarbeid hvis du trenger det. De er ekstremt billig og veldig flinke. Men hvis jobben innebærer mer enn bare sprøyting er de veldig avhengig av å se bilen før de kan anslå pris. Noe de aller fleste lakkerere ønsker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten: Eg har nummeret til noen i ditt nærområde som tar 2000,- for å hellakkere bilen din om den bare er til å rulle rett i lakkboksen, vaske med tynner og sprøyte på lakk. De tar også alt av karrosseriarbeid hvis du trenger det. De er ekstremt billig og veldig flinke. Men hvis jobben innebærer mer enn bare sprøyting er de veldig avhengig av å se bilen før de kan anslå pris. Noe de aller fleste lakkerere ønsker.

 

åiii men da kan jeg snakke med dem da : rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.