Anbefalte innlegg

Hei. har en sharan som hyler i utide. da helst kl 07.Så naboen ligger stiv av skrekk. Dette skjer ikke så ofte så han er ikke blitt vant til den.:)

Problemer kommmer når jeg starter diselvarmeren. Etter ca 30 minutter begynner den å hyle.

Fram med nøkkelen til bilen for å få den låst opp. Så går det noen minutter så starter hylinga igjen. Vet ikke om det kan være at bilen blir låst automatisk at den starter å hyle igjen.

Det skjer kun når varmeren har gått en stund.

Har søkt litt på forumet og ser at dette kan skje med spenningsfall på batteriet. Tror ikke det er den feilen jeg har da jeg akkurat har skiftet til et 100 amp batteri.

Noen som har noen forslag til hva som kan gjøres.

Er det noen bevegelsesensorer inne i kupen, kanksje dem reagerer på at det blir blåst luft inn.

Er det noen måter å få kobblet alarmen ut. Vil gjerne bruke diesel varmeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke uvanlig feil dette....

Når kupevifta begynner å gå,så registrerer bevegelses sensoren det å utløser alarmen... Det står i instruksjons boka hvordan du kopler ut alarmen,me ndet enkleste er å ta ut dekslene til sensorene...(sitter overst på b-stolpen) to på hver side.... Sett en teip bak dekslene å sett disse på plass etterpå.... Sensorene vil da ikke registrere noe bevegelse,men selve alarmen vil være aktiv forde..... Lykke til... Har gjort dette selv med bra resultat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også en Sharan. Bak i denne er det en ekstravarmer, men jeg vet ikke om det er mulig å benytte denne uten å ha bilen i gang (bilen er tyskimp og jeg har kun tysk brukermanual - og kan selvfølgelig ikke tysk : bh : ).

Vet du om man må ha dette "uret" i taket for å kunne benytte denne dieselvarmeren uten å ha motoren i gang?

(Beklager at dette ikke var noe svar på ditt innlegg)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også en Sharan. Bak i denne er det en ekstravarmer, men jeg vet ikke om det er mulig å benytte denne uten å ha bilen i gang (bilen er tyskimp og jeg har kun tysk brukermanual - og kan selvfølgelig ikke tysk : bh : ).

Vet du om man må ha dette "uret" i taket for å kunne benytte denne dieselvarmeren uten å ha motoren i gang?

(Beklager at dette ikke var noe svar på ditt innlegg)

Må ettermontere et såkalt "komfortvarmer sett" for å kunne starte varmeren manuelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet hva dette settet koster og hvordan det er å montere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.