Rustfri coilovers som kan justeres høyt?

Anbefalte innlegg

Hva finnes av rustfrie coilover-sett som kan justeres i høyde tett opp til original? Har blitt mett på dunk og smell og fastkjøring på vinteren...

 

Hvor høyt kan f.eks. FK SilverLine kjøres? hos vwcarconsult.no står det 55-75, noe jeg finner veldig lavt, har senkefjører som senker 35mm nå som jeg syns holder i lange baner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, vet ikke om noen som kan justeres helt opp til orginal høyde.

KW som jeg har kan justeres til 35mm senking som maks høyde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper jo litt, men hadde håpet å holde meg på rimeligere løsninger enn KW.

 

Har noen bilder av A4 B5 med FK justert helt opp? Kanskje også noen mål?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kreves firehjulskontroll for hver gang du justerer, hvis du ønsker å ta vare på dekk og uderstell på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kreves firehjulskontroll for hver gang du justerer, hvis du ønsker å ta vare på dekk og uderstell på bilen.

 

Ja, det regnte jeg med, men har ikke tenkt så mye over det :P Det blir jo en del ekstra styr og penger det da.

 

Nye dempere vil jeg nok ha, har originaldempere som er kjørt over 160.000, og senket med Jamex-fjærer eller noe annet dill.

 

Har kjørt en A4 med Bilstein-dempere og Eibach-fjærer, den var en drøm å kjøre, stiv men likevel behagelig, ikke sammenlignbart med slik jeg har min nå.

 

Hvem i Norge forhandler Bilstein? Og hva må jeg forvente å måtte betale for et sett med dempere og fjærer fra dem, ikke justerbart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kreves firehjulskontroll for hver gang du justerer, hvis du ønsker å ta vare på dekk og uderstell på bilen.

 

Detter unngår man ved å justere ned og bli der.

Så får man heller ringe falken hvis man blir stående fast :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste coilovers senker mer og mindre en det som er angitt, det som er angitt er bare det de er godkjent for....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste coilovers senker mer og mindre en det som er angitt, det som er angitt er bare det de er godkjent for....

 

Noen som har FK Silverline til B5 quattro og har noen erfaringer ang. høyde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det regnte jeg med, men har ikke tenkt så mye over det :P Det blir jo en del ekstra styr og penger det da.

 

Nye dempere vil jeg nok ha, har originaldempere som er kjørt over 160.000, og senket med Jamex-fjærer eller noe annet dill.

 

Har kjørt en A4 med Bilstein-dempere og Eibach-fjærer, den var en drøm å kjøre, stiv men likevel behagelig, ikke sammenlignbart med slik jeg har min nå.

 

Hvem i Norge forhandler Bilstein? Og hva må jeg forvente å måtte betale for et sett med dempere og fjærer fra dem, ikke justerbart?

 

Om du syntest KW er dyrt, kan du iallefall bare glemme Bielstein.Det er ennå dyrere igjen. Men kjøreegenskapene kan ikke sammenlignes da. :)

Bielstein forhandlere er Autotrio (hovedimportør) og Autopower har Bielstein.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.