Anbefalte innlegg

Hei!

 

Passer alle orginale fjærer om hverandre på S4 (C4). Har en 94 mod og vurderer å sette på fjærer fra en 92.....:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke forskjell mellom 92 og 94 S4, men det er forskjell mellom:

Bak: avant har andre fjærer enn sedan

Foran: automat+klima har en type fjær, manuell en type, automat samt manuell+klima en tredje type.

 

I tillegg finnes sportsunderstell, der gjelder også de samme forskjeller som for de vanlige fjærene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-og forskjell mellom T og V8.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-og forskjell mellom T og V8.

 

Selvsagt, jeg gikk automatisk utifra at det var en 2.2t siden 92 ikke kom med V8 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.

 

Jeg har en s4 94 modell med automat gir og klima så da forstår jeg det slik at dersom jeg skal bruke fjærer fra en 92 s4 så må jeg finne en med samme spesifikasjoner for å være sikker på at de passer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fjærer som passer din bil. Har ringt deg, lagt igjen besjed på din telefonsvarer. Ja, jeg bor i Trondheim!

Har lyset gått?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.

 

Jeg har en s4 94 modell med automat gir og klima så da forstår jeg det slik at dersom jeg skal bruke fjærer fra en 92 s4 så må jeg finne en med samme spesifikasjoner for å være sikker på at de passer?

Alle har samme monteringsdimmensjoner. Det eneste som skiller er torsjonsstivhet og evt. lengde (høyde).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.