#1 Skrevet Februar 20, 2006 Noen fra Vestfold som har tenkt seg på treffet på Gautefall 4.mars?? Dag og jeg har snakka om å ta en tur. Kult om noen andre blir med også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2006 Er ikke sikkert jeg er hjemme, men er jeg det så tenkte jeg å ta meg en tur ned for å kikke litt. Vet om jeg er hjemme i midten neste uke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2006 Kult om vi blir noen som kan kjøre samla nedover. Rober: du tar ikke med S2n nedover altså?? Er vell ikke så nøye med skilter på isen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2006 Ja hadde vært morro det ja, men det er vel påkrevd med skilter alikevel Skal bare få bytta en bremseslange nå så er den godkjent, men må kanskje selge prosjektet mitt : gråter : Du vet de penga de penga... Hadde vært morro på isen en gang før den evt. ble solgt da....har jo ikke brukt den selv en gang :o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2006 Ja hadde vært morro det ja, men det er vel påkrevd med skilter alikevel Holder vell med "supraskilter" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...