#1 Skrevet Februar 20, 2006 Heisann. Nå har jeg Bestilt meg ny Golf 5 sportline 2 dørs med svart perle lakk og krom pk. Så nå trenger jeg litt hjelp til åssen felger det hadde vært fint på denne bilen. Tenkte på 17 tommers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2006 Heisann. Nå har jeg Bestilt meg ny Golf 5 sportline 2 dørs med svart perle lakk og krom pk. Så nå trenger jeg litt hjelp til åssen felger det hadde vært fint på denne bilen. Tenkte på 17 tommers. Kjøp deg Rieger-katalogen og/eller surf på nettet etter div felgsider og gjør deg opp en mening om hvordan design du liker. 7,5 eller 8x17 ET40 med 225/45 blir nok pent på bilen din og kan også "til nød" settes på uten å senke bilen og gi et bra resultat. 18 tommere krever senking, men selve hjula koster sikkert ikke så mye mer enn 17 tom lengre. Greit å tenke litt på dette før man handler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...