#1 Skrevet Februar 20, 2006 Jeg trenger 2000 våtslipepapir til mitt lille felg prosjekt, men når jernia kun har til 1200 så må vi ut på leit! Noen vet hvor jeg kan få tak i det her i nærheten? dg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2006 Gå til en lakkerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2006 Lakkerer ja.. Men hvorfor skal du ha sååå fint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2006 Ja hva skal du med så fint? Holder vel med 1200 og poleringsmiddel etterpå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2006 Var av den oppfatningen at jeg burde pusse med 2000 papir for å få det best mulig. Men det er kanskje greit å pusse opp til 1200. Så polere med autosol og vanlig polish. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2006 Var av den oppfatningen at jeg burde pusse med 2000 papir for å få det best mulig. Men det er kanskje greit å pusse opp til 1200. Så polere med autosol og vanlig polish. 2000 blir ganske lite da... Så prøv med 1200 først.. Stålull med såpe og vann etter du har tatt 1200 så kan du se resultater.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2006 2000 får du hos f eks Bjørvik i Sfj... Men de har det vel på Arnes fargehandel også tror jeg... Brukte 2000 på motoren...så det blir knallfint på felga dine med det tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...