#1 Skrevet Februar 20, 2006 Stili! http://video.google.com/videoplay?docid=-4046940271418045973 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2006 Hafsengen very light. Gi mannen et quattrokurs!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2006 Det var stili men litt ustø kanskje...men angående Hafsengen...noen so sitter på noen snutter med han på...ingen som slår han azz... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2006 Hehe!! Så ikke helt trygg ut til tider.. Men morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2006 Ojoj,gi nå denne mannen ett gammelt vrak med Quattro da slik at han slipper å ødelegge en RS4! Han må jo kjøre på sommerdekk? Syndes bilen satt veeeldig dårlig på veien i hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2006 ikke akkurat Hafsengen nei: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2006 Han kjører jo som det er første gang han kjører quattro! Sikkert stjålet den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2006 Bra filming og dårlig kjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2006 Ikke at det er sannsynlig, men HVIS jeg hadde en RS4, og HVIS jeg hadde et dig.kam, og HVIS jeg hadde turt å kjøre gris med den bilen på smale snødekte veier (hmm mange hvis ), så hadde jeg definitivt ikke kommet til å tatt med alle brøytescenene og bærplukkerscenene i en film som skulle legges på internett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2006 pent å se på RS4 sånn. Men, kjøringen kunne jeg ha blitt spart for... jeg tror jeg som aldri har kjørt quattro kan klare dette bedre... hehe (dette var ironi for de som ikke skjønte det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 21, 2006 Var det bare meg som fikk ondt av å se denne filmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 21, 2006 pent å se på RS4 sånn. Men, kjøringen kunne jeg ha blitt spart for... jeg tror jeg som aldri har kjørt quattro kan klare dette bedre... hehe (dette var ironi for de som ikke skjønte det) Ja, når får vi Touran-versjonen av denne Arve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 21, 2006 går rimelig godt den bilen her http://video.google.com/videoplay?docid=-1030388962527024256 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 21, 2006 går rimelig godt den bilen her http://video.google.com/videoplay?docid=-1030388962527024256 Original fart i en RS4 vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 22, 2006 Ja, når får vi Touran-versjonen av denne Arve? ja, si det... når stiller du med kamera.... er flink til å dra i brekket jeg.... hehe enn så lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...