#26 Skrevet Februar 22, 2006 Slår meg sammen med de fleste her, og anbefaler et apparat av godt merke. Kemppi, Esab osv. Jeg fikk mere dette da jeg skulle bytte slangepakke på mitt Miggy 125 fra 1988 eller noe. Ikke noe problem med å få nytt! DET tror\vet jeg de fleste andre billig apparatene sliter med (de uten euro plugg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 9, 2007 frisker opp denne litt.... noen som har erfaringer med MinarcMig 180 fra kemppi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 28, 2007 Slår meg sammen med de fleste her, og anbefaler et apparat av godt merke. Kemppi, Esab osv. Jeg fikk mere dette da jeg skulle bytte slangepakke på mitt Miggy 125 fra 1988 eller noe. Ikke noe problem med å få nytt! DET tror\vet jeg de fleste andre billig apparatene sliter med (de uten euro plugg) hvor kjøpte du slangepakke til miggy 125 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 28, 2007 hvor kjøpte du slangepakke til miggy 125 TESS forhandler ESAB. (En mulighet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 28, 2007 hvor kjøpte du slangepakke til miggy 125 Hva er galt med den du har ? ( vi ordner slike på jobben ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 28, 2007 jeg har kjøpt meg et 3 år gammelt kemppi Kempomat 180A. Brukt en time og så godt som nytt! Fant det på Finn.no. Har ikke prøvd det enda ettersom jeg mangler gass.. Ser også at det selges en haug med apparater på blocket.se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 28, 2007 hvor kjøpte du slangepakke til miggy 125 Kjøpte standard esab pakke på Sogn Maskin i sandefjord, men Tess har akkurat det samme. Kosta rundt 1500. Krever at du bytter til euro kolbing som er kjekt å ha for event senere bytte og demontering. Brukte ca 1 time på ombygging. Min gamle slangepakke vår skvær gåen derfor byttet jeg, og nå sveiser miggyen som aldri før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 28, 2007 Vi har kjøpt Minarc Mig 180 på verksted her for diverse alu./rustfritt sveising. Fungerer visst bra på tynnere materialer også. Er vel 5kg ruller som sitter inne i apparatet. Hendig og nett. (Jeg har ikke fått anledning til å prøve det enda, men jeg er heller ingen sveiser ) Tror det kosta ca 10000,- +mva. Tess avd. Lillehammer/Otta har solgt mange av disse til "privatpersoner" Brosjyre_MinarcMig_150_180_NO.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 1, 2007 Hva er galt med den du har ? ( vi ordner slike på jobben ) er noe med munnstykke tror eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...