#1 Skrevet Februar 20, 2006 tenkte jeg skulle legge på klarlakk på motordekslene mine så de holder seg pene. hva skal jeg bruke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2006 autoglym holder alu fin og blank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2006 skal ikke ha det så jeg må polere det anenhver dag. kun matt overflate men at den ikke korroderer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2006 http://www.gasolin.no har mye alu. stæsj bl.a klarlakk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2006 skal ikke ha det så jeg må polere det anenhver dag. kun matt overflate men at den ikke korroderer.. eg blank pollerte noko stål detaljer i motorrommet mitt og dei lakka eg med vanlig klarlakk(4-5 lag). blei ganske bra resultat. så klarlakk er sikkert til å anbefalla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2006 går nok sikkert bare bra med vanlig klarlakk, men det kan vel bli gult etterhvert på alu værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...