#1 Skrevet Februar 20, 2006 er det noen forskjell på en "vanlig" G60 motor og en G60 rallye motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2006 Forskjellig blokk, dvs annen borring, sterkere stempler(Mahle), annen veiv. Mindre motorvolum i rallye. Har motorkode 1H kontra PG som er vanlig G60. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2006 Er du sikker på at veiven er forskjellig? Stemmer at borringen er mindre for å gi 1761cc vs 1781 på PG. Er også større topplokksbolter på 1H. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2006 Er ikke sikker på om veiven er annerledes nei, er vel noen som kan komme med tall på lengde på veiv, råder og stempler...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2006 1H 1763 ccm 80,6mm borring PG 1781 ccm 81mm borring hentet fra http://www.doppel-wobber.de den engelske sida funka vist ikkje og tysk er eg ikkje så god i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2006 Forskjellig blokk, dvs annen borring, sterkere stempler(Mahle), annen veiv. Mindre motorvolum i rallye. Har motorkode 1H kontra PG som er vanlig G60. Veiva og råder har iallefall samme delenr på 1H og PG Forskjell på topplokksboltene er at 1H har M12 mens PG har M11 Men endel rallyer er faktisk levert med PG motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2006 Veiva og råder har iallefall samme delenr på 1H og PGForskjell på topplokksboltene er at 1H har M12 mens PG har M11 Men endel rallyer er faktisk levert med PG motoren Kødder du? Rallye levert med PG motor? Svindel. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...