Anbefalte innlegg

er det noen forskjell på en "vanlig" G60 motor og en G60 rallye motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellig blokk, dvs annen borring, sterkere stempler(Mahle), annen veiv. Mindre motorvolum i rallye. Har motorkode 1H kontra PG som er vanlig G60.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at veiven er forskjellig?

 

Stemmer at borringen er mindre for å gi 1761cc vs 1781 på PG. Er også større topplokksbolter på 1H.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker på om veiven er annerledes nei, er vel noen som kan komme med tall på lengde på veiv, råder og stempler...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellig blokk, dvs annen borring, sterkere stempler(Mahle), annen veiv. Mindre motorvolum i rallye. Har motorkode 1H kontra PG som er vanlig G60.

Veiva og råder har iallefall samme delenr på 1H og PG

Forskjell på topplokksboltene er at 1H har M12 mens PG har M11

Men endel rallyer er faktisk levert med PG motoren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veiva og råder har iallefall samme delenr på 1H og PG

Forskjell på topplokksboltene er at 1H har M12 mens PG har M11

Men endel rallyer er faktisk levert med PG motoren

 

Kødder du? Rallye levert med PG motor? Svindel. Hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.