Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man kan finne ut hvor mye HK et grenrør tåler?: klø : La oss si at jeg skulle sveise et selv og ikke kan garantere at det blir bedre en det originale:o

Er det så enkelt at man bare bruker større rør? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder grenrør så er det bare til å kjøpe rør å sveise. Men det er en fordel å lage det slik at det blir så glatt som mulig innvendig. Det er også en fordel å ha tilgang til en rør knekker slik at man for et fint resultat. (Er en del arbeid).

Ellers når det gjelder HK så har ikke det så mye å si for sveisen, kan man sveise så blir det man lager selv like sterkt som et oginalt grenrør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å prøve meg på å lage en manifoil. Men er det ingen som har bilder av manifoil til fem syl.motor som jeg kan "hærme" etter?:)

Ser det er mange som lager i vanlig svartstål? Er det ikke best å lage i rustfritt kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes bilder av hopetall av femmergrenrør på nettet, bare å søke;)

går greit å lage i svart og, selv om rustfritt er best. bør ha litt sveiseerfaring skal dette bli brukanes! og bør absolutt tig sveises, selv om det er mulig å få til med mig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.