#1 Skrevet Februar 21, 2006 hva må gjøres/modifideres for å få en vr6 motor i en golf 2? har en 91 mod golf orginalt en 1,3l. noen som vet hva som må gjøres? tenker på å importere enten en passat vr6 eller en golf vr6 og ta motor og drivverk fra den. hva er lurest å hente inn? golf eller passat? er det noe mere som må flyttes over? passer alt over liksom? er mektig lei det sinnsyke draget i 1,3 literen. drar liksom fra alt som er!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2006 viktigste er uansett bremser! og det faktum at det kan bli et stort problem og få dette godkjent! da er det bedre å ta inn en 16v! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2006 Et kjapt søk ga dette: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=4567&highlight=Golf+II+VR6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2006 det blir å skaffe alt av dokumentasjon også tuv papirer på ombygging så det blir nok en vr6 under panseret. har prata med en kar som har jævli god peiling på å få ombygde biler godkjente! han får så og si godkjent alt!! han skal hjelpe meg med å få det godkjent! det er jo noen som har fått dette godkjent før, hvorfor blir ikke dette godkjent lenger? noen so vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2006 kjøp deg en golf vr6, da er det bare å flytte alt over.(ikke fremre travers) ingen problem å få dette godkjent, biler er både godkjent med 4 og 5 bolt understell. med vr6 understellet blir sporvidden 15mm breiere på hver side foran, så da er det greit med g60 hjulbuer, eller gå inn på innpresset på felgene.bakstillinga er også breiere på vr6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2006 viktigste er uansett bremser! og det faktum at det kan bli et stort problem og få dette godkjent! da er det bedre å ta inn en 16v! Dette er da ikke ett faktum. Men den diskusjonen er ikke nødvendig å ta en gang til. Alt går... Det umulige tar bare litt lengre tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2006 det er helt riktig!!! men når jeg skal hente inn bilen! hva må jeg betale av avgifter da? skal ha den inn som delebil! er det bare momsen av kjøpesummen? eller er det i tillegg vrakpant,hk avgift, og alle de andre avgiftene som staten krever? hvilke dokumentasjoner må jeg vise fram også? noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2006 Kun moms og moms på fraktkostnader (minimum 3000 kr visstnok). Her juger du litt på kjøpsprisen og ordner falsk kvittering, så blir det ikke så ille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...